Carina:-) skriver:
Jeg forstår godt hvor du vil hen.
Og ja du har ret i at 16.000 aborter ikke allesammen er upser på prævention.
Ret mange af dem er pga uansvarlighed og ligegyldighed.
Vi har alle mere eller mindre set et foster i 12 uge ved NF skanning,og det er hjerteskærende at tænke på at det stadig er lovligt i den uge at få en abort.
Mange af de aborter kunne undgås ved at prævention var gratis til visse gruppe -f.eks dem der kommer flere gange og får en abort.-og mon ikke det beløb det ville koste kunne dækkes ved mindre udgifter til kirugiske aborter
Jeg har selv haft en hård barndom som uønsket barn,men jeg er stadig ret glad for at jeg fik en chance for at skabe mig et godt liv.
Og mon ikke Lisbeth Zornig har det ligesådan 
Jeg er ikke imod abort,men jeg er imod det i 12 uge -og imod at der ikke er mere forebyggende rådgivning istedet for 16.000 aborter hvert eneste år...
Jeg er meget enig.
og som du selv siger, er du glad for at have fået livet, jeg er helt uendeligt lykkelig over at min mands mor var i uge 20 da hun opdagede graviditeten
ellers var han blevet fjernet. Og jeg havde ikke haft ham, eller mine fantastiske børn. Og han er også selv lykkelig over at have fået livet.
Tror ikke der er mange i DK som tænker, bare jeg aldrig var blevet født.
og selvfølgedig er det ikke alle de 16000 børn som er lavet på prævention, en af mine venners kæreste har fået 2 aborter i år, hun kan ikke huske p piller og gider ikke anden prævention pga. Hormonerne, og hun gider heller ikke gumme 
Så efter ubeskyttet sex i to måneder, ja så var der jo bid igen .. SÅ UANSVARLIGT! Og de har begge uddannelse, og har været sammen længe.. Og tjener ret meget.. Har i det hele taget styr på livet. Er 100 på at de sagtens ville kunne give et barn det godt! Og der er bare SÅ mange tilfælde af det her !!!