Hej,
Ret mig gerne hvis jeg tager fejl... Men er der ikke et sted i færdselsloven der beskriver noget om bedsteforældre kørsel...? Åhh mener at have hørt og læst, at bedsteforældre som ikke er vant til (altså gør det tit), må transportere deres børnebørn uden autostol, blot de spænder børnene fast alligevel? Nå det var vist et sidespring..
Min mening om sagen, ja det er da surt og brandærgeligt at de kørte med barnet uden autostol, ingen tvivl om det... Og ja uheld sker, men nu skete der heldigvis ikke noget... Og næste gang de skal køre med barnebarnet, så har forældrene vel enten sat autostolen af ved bedsterne eller købt dem en, de kan have fast (mener modsat nogle ikke at bedsteforældrene selv skal afholde den udgift)..
Også er den vel ikke længere.... Jeg mener vi lærer jo alle sammen (forhåbenligt) hele livet, og vi skal vel alle sammen tilgives for nogle dumheder ind imellem?
Så for mig at, se var der bestemt ingen grund til at bliver mega rasende, forbyde bedsterne at passe barnebarnet, og andre "væmmelige" ting... Prøv da istedet at snakke om tingene stille og roligt
Anmeld