Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Rasende kan ikke engang beskrive hvor voldsomt hidsig jeg var blevet!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Nadia&Daniel

FrkZier skriver:

Rasende kan ikke engang beskrive hvor voldsomt hidsig jeg var blevet!!!!!

Anmeld

28. juli 2013

Chris86

Kan absolut ikke forstå at flere herinde ser det som "en fejl"!?!
Wtf!! Alle ved sku da, at man skak ha sele på!
Selv mik datter på to!! Come on...

Anmeld

28. juli 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger!

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Synes ikke det er ok, men må indrømme át jeg EN gang har været nød til at accepterer at mine forældre hentede Ella uden stol da manden holdt i kø og ikke kunne nå det, og at eg selv har så langt fra job at jeg heller ikke kunne hente, og jeg havde det vildt dårligt med det!

bedsteforældre er jo oftest fra en tid hvor man gik knap så meget op i den slags.

men men men, af samme grund har vi købt et stol til hver af bedsteforældrene, så er vi alle dækket ind

Anmeld

28. juli 2013

BellaT

Bliv rasende på dig selv i stedet. Du har ikke afleveret autostol, da du afleverede barnet. Det er da for dumt.

Tænk hvis de af en eller anden vigtig årsag, skulle afsted meget hurtigt? Ingen autostol for den har FORÆLDRENE glemt at aflevere..  Det her er jeres fejl. Dumt gjort af bedsteforældrene, men de har kørt med deres børn igennem hele barndommen UDEN autostol. Så at huske/vide hvor vigtig stolen er her i DK nu, er måske lidt svært.

Anmeld

28. juli 2013

Muhmi

bøllen skriver:

Må indrømme jeg overrasket over hvor mange der tar så let på kørsel uden stol 

De fleste alm mennesker idag ved ski da at i Danmark kræver bil kørsel korrekt stol til ungerne

og fred med det ( holdning ) det skete jo ikke noget . Nej heldigvis mig bekendt sker uheld også på korte ture

Vi ved det skam godt... Vi er måske bare ikke så hysteriske når det kommer til at man bare river børnebørnene fra deres bedsteforældre på mandens side.... Tror det var de færreste kvinder der ville sige "Så må min mor bare heller ikke se hendes børnebørn når det skal være på den måde"

De fleste tænker ikke lige over at manden faktisk også har en mor og at de har et ligeså stærkt bånd sammen som os og vores mødre...

Anmeld

28. juli 2013

Muhmi

Kan absolut ikke forstå at flere herinde ser det som "en fejl"!?!
Wtf!! Alle ved sku da, at man skak ha sele på!
Selv mik datter på to!! Come on...

Jeg kan så til gengæld overhovedet ikke forstå at så mange flejner fuldstændig rådden skråt over den fejl der blev begået...

Det er SÅ nemt at sidde og sige at man ville blive så rassende at man ville kunne generere nok energi til at give en atombombe tyndskid... Men seriøst... Ville I virkelig hidse jer sådan op ude i den virkelige verden, eller er det bare fordi I skriver det herinde....??

Anmeld

28. juli 2013

Muhmi

BellaT skriver:

Bliv rasende på dig selv i stedet. Du har ikke afleveret autostol, da du afleverede barnet. Det er da for dumt.

Tænk hvis de af en eller anden vigtig årsag, skulle afsted meget hurtigt? Ingen autostol for den har FORÆLDRENE glemt at aflevere..  Det her er jeres fejl. Dumt gjort af bedsteforældrene, men de har kørt med deres børn igennem hele barndommen UDEN autostol. Så at huske/vide hvor vigtig stolen er her i DK nu, er måske lidt svært.

Anmeld

28. juli 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Hej piger!

jeg havde nok reageret noget voldsomt, men forstår ikke at der ikke er sendt en autostol med barnet?

hvis min dreng skal passes af nogen, blir der altid spurgt om der skal leveres en autostol med. hermed rissikerer jeg nemlig ikke en sådsn situation.

Anmeld

28. juli 2013

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Hold da op! Ligefrem at sige at det er slut med pasning er at overreagere synes jeg!! De har lavet en kæmpe fejl og skal selvfølgelig have det at vide men ligefrem at sige slut med pasning er for meget af det gode!

Tja meget muligt at du syntes det men en ting er en fejl en anden ting er uansvarlig dumhed og det vil jeg ik stå model til eller ligge børn til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.