Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.189 visninger
127 svar
263 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger!

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Jeg var blevet stjerne tosset.. 

Anmeld

28. juli 2013

Missy89

Havde reageretffuldstændig som dig. Det er for uforsvarligt og det skulle aldrig gentage sig!

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg var blevet stjerne tosset.. 

Jeg må også sige jeg var tæt på at råbe og skrige en smule, men prøvede at beherske mig! Kan ligefrem mærke at jeg stadig ikke rigtig er klar til at snakke med dem eller se dem - er stadig rystet over de kunne finde på det! 

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Missy89 skriver:

Havde reageretffuldstændig som dig. Det er for uforsvarligt og det skulle aldrig gentage sig!

Det værste var at deres reaktion var så vattet - de kiggede bare på mig og sagde, ej det var nok ikke så godt, men vi gjorde det alligevel! 

Anmeld

28. juli 2013

...,

Du kan jo ikke lave det om.. Så det er vel bare at sige at fremover skal dit barn kun køres hvis der er en autostol. De har jo ikke gjort det for at være onde

Anmeld

28. juli 2013

bøllen

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg var blevet TOSSET , sådan rigtig meget 

mine børn skal være fastspændt korrekt eller er bil NO GO .

kunne Aldrig drømme om at køre uden det er korrekt fast , og INGEN kører med dem uden stol / sele mm

ligesom ingen er med i vores bil uden sele 

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Hej piger!

Jeg ville tænke fedt de har givet ham den oplevelse!

Og så i øvrigt gøre dem opmærksom på at det er ulovligt når han er under tre år! -det lyder jo ikke som om de er klar over det... For eftertiden kunne I jo sætte hans autostol af ved dem, så de har mulighed for at tage han med på sådanne ture igen

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg ville tænke fedt de har givet ham den oplevelse!

Og så i øvrigt gøre dem opmærksom på at det er ulovligt når han er under tre år! -det lyder jo ikke som om de er klar over det... For eftertiden kunne I jo sætte hans autostol af ved dem, så de har mulighed for at tage han med på sådanne ture igen

De havde ikke planlagt turen på forhånd - det var noget de fandt på da han var hos dem - derfor syntes jeg det er grimt det de har gjort.

Vi var hjemme, så de kunne ha spurgt os om de kunne låne vores stol, vi bor 6 km fra hinanden!

Anmeld

28. juli 2013

morethanperfect

Jeg ville nok ha sagt stille og roligt jeg ikke ville være så glad for det .. 

Men i deres tid brugte man jo heller ikke autostole osv. Så mon ikke de bare ikke har tænkt over det ? Det ku jeg forestille mig .. 

jeg ville nok ik ha taget det så tungt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.