Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Jeg kan så til gengæld overhovedet ikke forstå at så mange flejner fuldstændig rådden skråt over den fejl der blev begået...

Det er SÅ nemt at sidde og sige at man ville blive så rassende at man ville kunne generere nok energi til at give en atombombe tyndskid... Men seriøst... Ville I virkelig hidse jer sådan op ude i den virkelige verden, eller er det bare fordi I skriver det herinde....??

Jeg ville Men jeg har også et iltert temperament og især når det gælder min datters sikkerhed. Men jeg ville ikke sige at de ikke måtte se hende/passe hende. Jeg ville falde ned igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Chris86

Muhmi skriver:

Jeg kan så til gengæld overhovedet ikke forstå at så mange flejner fuldstændig rådden skråt over den fejl der blev begået...

Det er SÅ nemt at sidde og sige at man ville blive så rassende at man ville kunne generere nok energi til at give en atombombe tyndskid... Men seriøst... Ville I virkelig hidse jer sådan op ude i den virkelige verden, eller er det bare fordi I skriver det herinde....??

Ja det kan du bande på jeg ville!
Kendte tilfældigvis en, som måtte ta herfra for kort tid siden, pga en idiot i trafikken! og hvis du spørger mig, så er det fandme idiotisk ikke at give børn sele på!!!! (Som i autostol)!

Anmeld

28. juli 2013

bøllen

Muhmi skriver:

Vi ved det skam godt... Vi er måske bare ikke så hysteriske når det kommer til at man bare river børnebørnene fra deres bedsteforældre på mandens side.... Tror det var de færreste kvinder der ville sige "Så må min mor bare heller ikke se hendes børnebørn når det skal være på den måde"

De fleste tænker ikke lige over at manden faktisk også har en mor og at de har et ligeså stærkt bånd sammen som os og vores mødre...

Nu skriver jeg så absolut INTET om at barnet skal rives væk fra hverken det ene eller andet hold bedsteforældre.

men min undring går på hvor mange der tar så let på handling.. At barnet er fragtet uden autostol.

og ja jeg ville blive tosset hvis det skete med mit barn, hvilket også ville blive sagt til vedkommende. Og nej det er ikke noget jeg bare siger herinde. Men hvad der ville ske .

jeg har stået i lignende situation og jeg blev rasende. INGEN skal køre med mine børn uden stol. 

Mon jer der tar så " let " på det ville tage så let på det, hvis jeres barn blev dræbt i en ulykke pga manglende sikkerhed 

og trække på skulderen og sige, nå pyt ??? De havde ikke lige en stol ved hånden. 

Anmeld

28. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg var blevet monster sur! De sætter barnets sikkerhed og liv på spil og det havde jeg ikke fundet mig i.

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Nu skriver jeg så absolut INTET om at barnet skal rives væk fra hverken det ene eller andet hold bedsteforældre.

men min undring går på hvor mange der tar så let på handling.. At barnet er fragtet uden autostol.

og ja jeg ville blive tosset hvis det skete med mit barn, hvilket også ville blive sagt til vedkommende. Og nej det er ikke noget jeg bare siger herinde. Men hvad der ville ske .

jeg har stået i lignende situation og jeg blev rasende. INGEN skal køre med mine børn uden stol. 

Mon jer der tar så " let " på det ville tage så let på det, hvis jeres barn blev dræbt i en ulykke pga manglende sikkerhed 

og trække på skulderen og sige, nå pyt ??? De havde ikke lige en stol ved hånden. 

Ja da! Det ville jeg da bare sige pyt til!

Der er ikke sket noget her!!! Alle er kommet hjem fra togtur i live!
Og jeg er ret sikker på at farforældrene har forstået at barnebarn skal i autostol nu

Jeg siger ikke at jeg ser stort sikkerheden mht autostole (har fx for kort tid siden afvist at tage en af min søns kammerater med fordi jeg ikke havde en ekstra selepude til ham!) men der er sket en FEJL! EEN gang! Og ingen er kommet til skade...

Anmeld

28. juli 2013

moraarhus

Jeg lader ikke min dreng køre uden autostol. Jeg har købt en til farmor og farfar og til mormor og morfar.

Jeg synes det er vores pligt som forældre at sørge for at de har en stol, om de så låner den, køber den, får den eller hvordan, så er det vores pligt.

Da jeg var barn skulle man ikke sidde i en stol og derfor tror jeg heller ikke den ældre generation tænker over vigtigheden af det.

Anmeld

28. juli 2013

SjeBets

jeg forstår så heller ikke at man efterlader et barn uden autostol, hvis der nu skete noget som gjorde at de skulle fragte barnet pronto, der mener jeg det er vores ansvar som forældre at sørge for at de har rette udstyr til dette.

Jeg ville aldrig opleve det med nogle af mine unger fordi de har altid deres stol med, som i dag så bare et en sædehynde pga aldere og størrelsen. Fordi så er jeg sikker på at de kører lovligt, og det gælder også når andre forældre skal køre til fødselsdag eller til fodbold stævner, fordi så er jeg sikker på at de er så sikre som jeg kan gøre dem.

Anmeld

28. juli 2013

bøllen

LinLin skriver:

Ja da! Det ville jeg da bare sige pyt til!

Der er ikke sket noget her!!! Alle er kommet hjem fra togtur i live!
Og jeg er ret sikker på at farforældrene har forstået at barnebarn skal i autostol nu

Jeg siger ikke at jeg ser stort sikkerheden mht autostole (har fx for kort tid siden afvist at tage en af min søns kammerater med fordi jeg ikke havde en ekstra selepude til ham!) men der er sket en FEJL! EEN gang! Og ingen er kommet til skade...

Nej heldigvis skete der ikke noget denne ene gang  

mon ikke også kun de uheld sker for naboen 

Anmeld

28. juli 2013

Muhmi

Chris86 skriver:

Ja det kan du bande på jeg ville!
Kendte tilfældigvis en, som måtte ta herfra for kort tid siden, pga en idiot i trafikken! og hvis du spørger mig, så er det fandme idiotisk ikke at give børn sele på!!!! (Som i autostol)!

Helt klart... Men som en anden skriver så var det også idiotisk at aflevere sit barn uden autostol....

Anmeld

28. juli 2013

hautecouture

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Havde sagt, at det bestemt ikke måtte gentage sig og forklaret hvorfor. Derefter ville jeg ligge det helt bag mig. Gider ikke gå og være bitter eller indebrændt over noget jeg ikke kan ændre på. Sket er sket, de har desværre ikke tænkt konsekvenserne igennem og ja, det er da uansvarligt, men efter at have påtalt det, ville jeg ikke gøre mere ved det eller tænke mere over det.

EDIT; som andre skriver, afleverer jeg heller ikke datteren uden også at aflevere autostolen - det kunne jo tænkes det blev nødvendigt med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.