Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg ville Men jeg har også et iltert temperament og især når det gælder min datters sikkerhed. Men jeg ville ikke sige at de ikke måtte se hende/passe hende. Jeg ville falde ned igen

Præcis også det jeg mener... Ligesom der altid bliver skrevet "Jeg var kraftedme skredet fra den idiot hvis det var mig"

Så er det jo så nemt at sige at man bare ville holde sine børn væk fra sine bedsteforældre, men hey, det ville man jo ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Muhmi

bøllen skriver:

Nu skriver jeg så absolut INTET om at barnet skal rives væk fra hverken det ene eller andet hold bedsteforældre.

men min undring går på hvor mange der tar så let på handling.. At barnet er fragtet uden autostol.

og ja jeg ville blive tosset hvis det skete med mit barn, hvilket også ville blive sagt til vedkommende. Og nej det er ikke noget jeg bare siger herinde. Men hvad der ville ske .

jeg har stået i lignende situation og jeg blev rasende. INGEN skal køre med mine børn uden stol. 

Mon jer der tar så " let " på det ville tage så let på det, hvis jeres barn blev dræbt i en ulykke pga manglende sikkerhed 

og trække på skulderen og sige, nå pyt ??? De havde ikke lige en stol ved hånden. 

Ej det ved du jo godt... Vi får jo ikke børn for at de skal dræbes i trafikken, vel?

Men her, der skete der jo ikke noget... Og ja, jeg var da også blevet sur/ked af det, men straks at råbe bål og brand når nu der ingenting skete.. Ja jeg ville sige at den der går altså ikke og de skulle huske det næste gang... Men hvis jeg afleverede mit barn et sted hvor der ikke var autostol, så ville jeg sætte min af, i tilfælde at de fik lyst til at  lave sådan en tur som de gjorde, eller hvis der skete mit barn noget som krævede en tur til vagtlægen eller noget...

Anmeld

28. juli 2013

millesofie

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Århhhh nøj tør jeg ikke tænke på 

Anmeld

29. juli 2013

LinLin

bøllen skriver:

Nej heldigvis skete der ikke noget denne ene gang  

mon ikke også kun de uheld sker for naboen 

Uheld kan ske - det ligger lidt i ordet, ikke ?
(Med eller uden autostol...)
Men det gjorde det ikke! Så derfor siger jeg - igen - "kom over det"!

Anmeld

29. juli 2013

VIPpigen

Jeg ville blive såå tosset, og de ville få læst og påskrevet om alverdens sikkerheds risici..... Det er ikke for sjovt at et barn skal sidde i Autostol... Hvad nu HVIS de var kørt galt??

Anmeld

29. juli 2013

Chris86

Muhmi skriver:

Helt klart... Men som en anden skriver så var det også idiotisk at aflevere sit barn uden autostol....

Men det er jo lidt noget fis at bruge som undskyldning!
Klart at de skulle ha sat stilen af, men det ka da aldrig bruges som undskyldning! Mit barns sikkerhed er sku higtigere end en tur med toget lige den dag!!

Anmeld

29. juli 2013

jydeinden

ærligt jo jeg ville nok blive skuffet, men hvis jeg virkeligt vidste at jeg ville flippe så meget over at mine forældre glemte stolen, så ville jeg have givet dem en med fra start af. Nogen skriver at det er en lam undskyldning, muligvis men det ER forældrenes ansvar at sørge for den slags, det kan i mit hoved ALDRIG blive bedsteforældrenes.

Anmeld

29. juli 2013

bøllen

Ej det ved du jo godt... Vi får jo ikke børn for at de skal dræbes i trafikken, vel?

Men her, der skete der jo ikke noget... Og ja, jeg var da også blevet sur/ked af det, men straks at råbe bål og brand når nu der ingenting skete.. Ja jeg ville sige at den der går altså ikke og de skulle huske det næste gang... Men hvis jeg afleverede mit barn et sted hvor der ikke var autostol, så ville jeg sætte min af, i tilfælde at de fik lyst til at  lave sådan en tur som de gjorde, eller hvis der skete mit barn noget som krævede en tur til vagtlægen eller noget...

Og nej , bliver da helt i tvivl når man kan tage så let på det her snakker jeg igen om det jeg svare på NEMLIG at køre uden stol. Jeg kan ikke bruge til noget der ikke skete noget, jeg ville blive rasende over det var sket.  

Selvfølgelig er det forældrenes ansvar at aflevere en stol, men derfra og bruge det som en " undskyldning " ja der er jeg bare ikke . Men det er en helt anden diskusion ...

i mine øjne er det ene og alene dem der køre med barnet som bære ansvaret i øjeblikket.. Dem der har truffet et valg.  De havde ingen stol, så enten må de ringe og spørge efter dem, eller blive hjemme . 

men lyder til der er dem der overhovedet vil acceptere dette, og dem som ville reagere som ts ( bliver gal over at børne er transportere uansvarligt )

Anmeld

29. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

var blevet tosset. MEN er nok desværre fordi man så stort på det da de fik børn

Anmeld

29. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Månsson skriver:

Tja meget muligt at du syntes det men en ting er en fejl en anden ting er uansvarlig dumhed og det vil jeg ik stå model til eller ligge børn til

Er bare chokeret over at du kan finde på at sige "okay....så må I aldrig passe mine børn mere". Mennesker begår altså fejl. Jeg kan forstå hvis det skete flere gange men ligefrem at de lavede det nummer 1 gang og så cutter man dem bare. Det er mig uforstående.
Det er menneskeligt at fejle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.