Ej det ved du jo godt... Vi får jo ikke børn for at de skal dræbes i trafikken, vel?
Men her, der skete der jo ikke noget... Og ja, jeg var da også blevet sur/ked af det, men straks at råbe bål og brand når nu der ingenting skete.. Ja jeg ville sige at den der går altså ikke og de skulle huske det næste gang... Men hvis jeg afleverede mit barn et sted hvor der ikke var autostol, så ville jeg sætte min af, i tilfælde at de fik lyst til at lave sådan en tur som de gjorde, eller hvis der skete mit barn noget som krævede en tur til vagtlægen eller noget... 
Og nej , bliver da helt i tvivl når man kan tage så let på det
her snakker jeg igen om det jeg svare på NEMLIG at køre uden stol. Jeg kan ikke bruge til noget der ikke skete noget, jeg ville blive rasende over det var sket.
Selvfølgelig er det forældrenes ansvar at aflevere en stol, men derfra og bruge det som en " undskyldning " ja der er jeg bare ikke . Men det er en helt anden diskusion ...
i mine øjne er det ene og alene dem der køre med barnet som bære ansvaret i øjeblikket.. Dem der har truffet et valg. De havde ingen stol, så enten må de ringe og spørge efter dem, eller blive hjemme .
men lyder til der er dem der overhovedet vil acceptere dette, og dem som ville reagere som ts ( bliver gal over at børne er transportere uansvarligt )
Anmeld