LinLin skriver:
Det vil jeg nu gerne selv bestemme
jeg synes det er en overdrivelse at kalde det "grimt" og læser ingen steder at ts ser noget som helst positivt i at farforældrene har givet hendes søn en god oplevelse! Derfor
Desuden tror jeg (og ja, det er kun noget jeg gætter på) at hvis det havde været morforældrene der havde lavet noget så "forfærdeligt" så var der overhovedet ikke blevet opretttet en tråd herinde... Synes det er alt for tit kvinder kun ser fejlene svigerforældrene laver! nå, det var lige et sidespor!...
Jeg vil altså godt lige slå et slag for retten til at beklage sig over sine svigerforældre...
Jeg synes tit det herinde bliver "forbudt" at gøre det.
Mine kunne helt garanteret have fundet på at køre uden autostol, bare for at tilgodese deres egne behov. Ligesom de hældte et glas whiskey i min 17 mdr gamle søn, fordi DE syntes det var mega sjovt og han skal jo lære det!!! Og jeg kunne nævne mange sindssyge eksempler, men det ville blive for langt.
Desuden synes min kæreste også, de er helt hen i vejret! Han har engang grædt efter en fødselsdag og sagde" hvorfor kan de ikke bare være normale" om sine egne forældre.
Så jeg vil bare lige gøre opmærksom på at det ikke altid bare er fordi det er svigerforældrene, men simpelthen fordi de er nogle skrækkelige mennesker, uanset titel.
Anmeld