Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Chris86

Og den der med "der skete jo ikke noget" dur bare ikke!
Det sker altid for naboen?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

HopinWishin

Jeg var blevet stiktosset!! =( 

Anmeld

28. juli 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ærlig talt, hvis det er første gang det er sket, så ville jeg bare fortælle dem stille og roligt, at barnet skal sidde i en autostol næste gang. De har jo ikke gjort det i ond tro. Jeg er sikker på de ikke vil gøre det igen.  Mennesker begår fejl. 

Anmeld

28. juli 2013

bøllen

Anonym skriver:

Det er også min holdning! De havde aldrig tilgivet sig selv hvis de var kørt galt!

Nej det jo lige det

det er en dum tanke torsk. Min mor har gjordt det samme , de passede vores store drenge og ville besøge min søster på sygehuset 

på daværende tidspunkt havde jeg ikke kontakt med hende , og min mor viste godt jeg ville blive sur over de tog dem med . Så valgte de at køre uden stole fordi det indebar de skulle spørge mig

er du gal jeg blev sur - og fik fortalt så de forstod at det aldrig skulle ske igen

det er i min verden totalt uacceptabelt 

Anmeld

28. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Månsson skriver:

Uh jeg var blevet gal.. Vi har bedt bedsteforældrene om at købe autostol til ungerne hvis de ska passe dem.. Ellers kommer de ik til det. og hvis de køre uden for byen ska vi vide det på forhånd..

Det ka jo gå gruelig galt det der og de ska sku være født i stenalderen for ikke at vide at de ska i.autostol.. Nøj jeg var blevet gal og det var slut med pasning.

Hold da op! Ligefrem at sige at det er slut med pasning er at overreagere synes jeg!! De har lavet en kæmpe fejl og skal selvfølgelig have det at vide men ligefrem at sige slut med pasning er for meget af det gode!

Anmeld

28. juli 2013

marloutti

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Altså jeg var blevet stiktosset!! Uanset om det var mine egne forældre eller mine svigerforældre!!!

Det er da noget så uansvarligt! Og alle normalt oplyste mennesker i dag, ved da at børn skal fastspændes forsvarligt i bilerne. Ingen undskyldning for det altså!

Når det er sagt, så vil jeg nok for en sikkerheds skyld bare stille autostolen af hvergang han skulle passes.

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

Jeg havde reageret ligesom du har gjort. Jeg var blevet rasende og havde talt md store bogstaver om, at det absolut ikke skulle ske igen.

Jeg har aldrig forstået kommentaren med, at de sikkert har kørt EKSTRA forsigtigt. Det kan da godt være, men hvad med alle de andre billister, der kører på vejene??? Man er ikke selv herre over, hvad der sker i trafikken og derfor bør man ALDRIG køre uden at børnene er spændt forsvarligt fast!!

Anmeld

28. juli 2013

bøllen

Må indrømme jeg overrasket over hvor mange der tar så let på kørsel uden stol 

De fleste alm mennesker idag ved ski da at i Danmark kræver bil kørsel korrekt stol til ungerne

og fred med det ( holdning ) det skete jo ikke noget . Nej heldigvis mig bekendt sker uheld også på korte ture

Anmeld

28. juli 2013

marloutti

LinLin skriver:

Det vil jeg nu gerne selv bestemme jeg synes det er en overdrivelse at kalde det "grimt" og læser ingen steder at ts ser noget som helst positivt i at farforældrene har givet hendes søn en god oplevelse! Derfor
Desuden tror jeg (og ja, det er kun noget jeg gætter på) at hvis det havde været morforældrene der havde lavet noget så "forfærdeligt" så var der overhovedet ikke blevet opretttet en tråd herinde... Synes det er alt for tit kvinder kun ser fejlene svigerforældrene laver! nå, det var lige et sidespor!...

Jeg vil altså godt lige slå et slag for retten til at beklage sig over sine svigerforældre... Jeg synes tit det herinde bliver "forbudt" at gøre det.

Mine kunne helt garanteret have fundet på at køre uden autostol, bare for at tilgodese deres egne behov. Ligesom de hældte et glas whiskey i min 17 mdr gamle søn, fordi DE syntes det var mega sjovt og han skal jo lære det!!! Og jeg kunne nævne mange sindssyge eksempler, men det ville blive for langt.  Desuden synes min kæreste også, de er helt hen i vejret! Han har engang grædt efter en fødselsdag og sagde" hvorfor kan de ikke bare være normale" om sine egne forældre.

Så jeg vil bare lige gøre opmærksom på at det ikke altid bare er fordi det er svigerforældrene, men simpelthen fordi de er nogle skrækkelige mennesker, uanset titel.

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

marloutti skriver:

Jeg vil altså godt lige slå et slag for retten til at beklage sig over sine svigerforældre... Jeg synes tit det herinde bliver "forbudt" at gøre det.

Mine kunne helt garanteret have fundet på at køre uden autostol, bare for at tilgodese deres egne behov. Ligesom de hældte et glas whiskey i min 17 mdr gamle søn, fordi DE syntes det var mega sjovt og han skal jo lære det!!! Og jeg kunne nævne mange sindssyge eksempler, men det ville blive for langt.  Desuden synes min kæreste også, de er helt hen i vejret! Han har engang grædt efter en fødselsdag og sagde" hvorfor kan de ikke bare være normale" om sine egne forældre.

Så jeg vil bare lige gøre opmærksom på at det ikke altid bare er fordi det er svigerforældrene, men simpelthen fordi de er nogle skrækkelige mennesker, uanset titel.

Det er nu sjældent det er "min mor er et fjols"-tråde derr er herinde, i hvert fald ikke i forhold til dem om svigermor

Men lad det nu ligge jeg har ingen problemer med min, men har også kun set hende een eneste gang: dagen efter vi blev gift sidste år (efter 5 år som kærester)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.