Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

L&V

Uh jeg var blevet gal.. Vi har bedt bedsteforældrene om at købe autostol til ungerne hvis de ska passe dem.. Ellers kommer de ik til det. og hvis de køre uden for byen ska vi vide det på forhånd..

Det ka jo gå gruelig galt det der og de ska sku være født i stenalderen for ikke at vide at de ska i.autostol.. Nøj jeg var blevet gal og det var slut med pasning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Laulund87

Jeg var blevet edderspændt rasende. Men her ved de så også at selvfølgelig skal hun sidde i autostol og når hun overnatter hos farfar, får de autostolen så de altid kan køre en tur.

Jeg er ligeglad med at det er gjort i god mening/at de ikke tænkte over det og hvad der ellers kan forklare det, det er ikke i orden!

Anmeld

28. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Fortælle dem at det bare ikke er ok, og at han skal være i autostol(eller selepude) ellers kører de ingen steder. De har lavet en fejl og det ved de nu.. Ligefrem at lægge dem på is og fare i hovedet på dem, er ret voldsomt. Jeg kunne forstå hvis de gjorde uansvarlige ting ofte, men Vi begår alle fejl og det skete ikke noget, vær glad ved det og snak sammen som voksne mennesker, uden at bide hovedet af dem.

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Kofoed. skriver:

Nu kunne de jo bare have taget toget hjem igen, så havde det været en fantastisk tur, men ikke at fastspænde børn forsvarligt, er ikke acceptabelt, om det så er gjort i god eller ond mening! Så den himmel-med-øjne smiley er bare ikke okay!

Det vil jeg nu gerne selv bestemme jeg synes det er en overdrivelse at kalde det "grimt" og læser ingen steder at ts ser noget som helst positivt i at farforældrene har givet hendes søn en god oplevelse! Derfor
Desuden tror jeg (og ja, det er kun noget jeg gætter på) at hvis det havde været morforældrene der havde lavet noget så "forfærdeligt" så var der overhovedet ikke blevet opretttet en tråd herinde... Synes det er alt for tit kvinder kun ser fejlene svigerforældrene laver! nå, det var lige et sidespor!...

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Uh jeg var blevet gal.. Vi har bedt bedsteforældrene om at købe autostol til ungerne hvis de ska passe dem.. Ellers kommer de ik til det. og hvis de køre uden for byen ska vi vide det på forhånd..

Det ka jo gå gruelig galt det der og de ska sku være født i stenalderen for ikke at vide at de ska i.autostol.. Nøj jeg var blevet gal og det var slut med pasning.

Ja det har du helt ret i! Altså at de skulle være født stenalderen for ikke at vide det - de vidste det så absolut godt!

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det vil jeg nu gerne selv bestemme jeg synes det er en overdrivelse at kalde det "grimt" og læser ingen steder at ts ser noget som helst positivt i at farforældrene har givet hendes søn en god oplevelse! Derfor
Desuden tror jeg (og ja, det er kun noget jeg gætter på) at hvis det havde været morforældrene der havde lavet noget så "forfærdeligt" så var der overhovedet ikke blevet opretttet en tråd herinde... Synes det er alt for tit kvinder kun ser fejlene svigerforældrene laver! nå, det var lige et sidespor!...

Jeg var blevet lige så rasende hvis det havde været mine egne forældre som havde gjort det - INGEN TVIVL OM DET!

Men de købte autostol fra dag 1, så de er dækket ind 

Anmeld

28. juli 2013

SjeBets

Så længe der ikke var sket noget, ville jeg have påpeget at frem over ville jeg sætte min autostol af ved dem, hvis de fik sådan et påfund igen, skulle de bruge den fordi det er både farligt og ulovligt at køre på den måde som de gjorde den dag.

Men rasende og lægge dem på is, ville jeg ikke.

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Anonym skriver:

Jeg var blevet lige så rasende hvis det havde været mine egne forældre som havde gjort det - INGEN TVIVL OM DET!

Men de købte autostol fra dag 1, så de er dækket ind 

Jamen det er da godt du også var blevet sur hvis det var dine egne!

Men ville du have oprettet en tråd om hvor dumme de er og at du ikke har lyst til hverken at se på dem eller snakke med dem?....
----

De har begået en fejl, som de nok ikke gør igen! Og hvis de ikke har råd til at købe en stol til ham, synes jeg da bare, som jeg skrev tidligere, skal sætte jeres af, når han skal være hos dem

synes bare du skal komme over det - der er ikke sket noget

Anmeld

28. juli 2013

MorDk

Det kan ske man begår fejl. Men ikke alle fejl ville jeg accepterer. Jeg var blevet tosset! jeg mener virkelig det er uansvarligt. Hallo vi lever sgu ikke i stenalderen vel? Nej man havde ikke autostol dengang MEN der var så meget man ikke havde den gang. Dårlig undskyldning.

Og den der med... "der skete jo ikke noget...." osv. Det er bare ikke godt nok! MAN har lov at tænke sig om - også som bedsteforældre!

Anmeld

28. juli 2013

Chris86

Jeg var blevet sindsyg!!!
Og ved faktisk ikke hvordan jeg ville have det med pasning i fremtiden...
Ville ik ku lave andet end bekymre mig, hvis de sku passe mine børn igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.