Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

LinLin

Anonym skriver:

De havde ikke planlagt turen på forhånd - det var noget de fandt på da han var hos dem - derfor syntes jeg det er grimt det de har gjort.

Vi var hjemme, så de kunne ha spurgt os om de kunne låne vores stol, vi bor 6 km fra hinanden!

Grimt?!? onde bedsteforældre der tager deres barnebarn med på tur...

Det lyder jo ikke som om de ved han skal i en autostol!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Jeg ville være blevet mega sur og forklaret dem at vi ikke lever i Grækenland (hvor de også kører med ungen under armen på knallert).

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg var blevet TOSSET , sådan rigtig meget 

mine børn skal være fastspændt korrekt eller er bil NO GO .

kunne Aldrig drømme om at køre uden det er korrekt fast , og INGEN kører med dem uden stol / sele mm

ligesom ingen er med i vores bil uden sele 

Det er også min holdning! De havde aldrig tilgivet sig selv hvis de var kørt galt!

Anmeld

28. juli 2013

Muhmi

Ja jeg var nok blevet en smule paf, men ja, gjort er gjort og det var bestemt ikke i ond mening de har gjort som de har... Tænker da også at farfar har kørt EKSTRA forsigtigt da de er kørt hjem...

Du skal altså tænke på at selvom de ikke er dine forældre, så er din kæreste/mands børn LIGESÅ vigtige for dem, som de er for din mor og far... De kunne da aldrig finde på at gøre sådan noget i ond mening, medmindre de ikke er raske i hovedet...

Ryst det af dig og prøv at fortælle dem stille og roligt hvor vigtigt det er at ungerne er spændt ordentligt fast

Anmeld

28. juli 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hej piger!

For en uge siden passede mine svigerforældre vores søn på 2,5 år, en dags tid.

Min mand, datter og jeg kommer så ud til dem om eftermiddagen for at hygge og spise aftensmad. Jeg spørger dem så hvad de har lavet i løbet af dagen.

Farmor fortæller at de har været ude og kører tog og at de så blev afhentet af farfar da de stod af toget og kørte hjem i bil igen (ca 15 km.).....men hov, vent nu lidt...."hvordan har min søn siddet I jeres bil?" (de har ingen autostol til ham) - farmor:" jamen han sad da bare ved mig med selen over!!" sagt som om det var det mest almindelig i verden!

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan ville I reagerer her?

Jeg var mundlam! Sagde at det måtte de ALDRIG nogesinde gøre igen og jeg er idag stadig rystet over at de kan finde på at handle så uansvarligt! De vidste på forhånd at de ikke kunne transporterer ham sikkert hjem, så hvorfor i det hele taget tage afsted når dette ikke er muligt?? Ja jeg spør' bare!

Jeg var blevet MEGA tosset..  

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det er absolut ikke grimt at de har taget ham med på tur - men at de har transporteret ham uden at kunne fastspænde ham forsvarligt bryder jeg mig ikke om! Der er en forskel 

Anmeld

28. juli 2013

..

Jeg synes det er rystende og jeg var blevet rasende. Jeg er faktisk ikke sikker på at de nogensinde havde fået lov at passe mit barn igen.

Det nytter ikke at de kører forsigtigt, man ved aldrig hvad der kan ske og der kan være andre der kører vildt som rammer dem o.l.

At de ikke vidste det, det er helt sikkert vrøvl, de har med garanti Set at han bliver spændt fast normalt.

Kan godt forstå du ikke kan se på dem eller tale med dem. Hvad siger faren?

Anmeld

28. juli 2013

Kofoed.

LinLin skriver:

Nu kunne de jo bare have taget toget hjem igen, så havde det været en fantastisk tur, men ikke at fastspænde børn forsvarligt, er ikke acceptabelt, om det så er gjort i god eller ond mening! Så den himmel-med-øjne smiley er bare ikke okay!

Anmeld

28. juli 2013

baby012

Det var jeg blivet tosset over! INGEN skal udsætte mine børn for livsfare ! 

Havde lagt dem på is et godt stykke tid ! 1

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Nu kunne de jo bare have taget toget hjem igen, så havde det været en fantastisk tur, men ikke at fastspænde børn forsvarligt, er ikke acceptabelt, om det så er gjort i god eller ond mening! Så den himmel-med-øjne smiley er bare ikke okay!

Nemlig, det tænker jeg også! Kunne ikke have skrevet det bedre selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.