Og for liiiige at tage den med muslimerne der jo i forvejen er draget ind i det her pr automatik .......
Altså, det er jo ikke KUN for at køre hetz mod muslimer at folk debatterer mod muslimer....jeg tænker det netop er fordi muslimer har så " undskyld mig" latterligt mange regler der bare spiller SÅ dårligt ind i det Danske samfund. Beklager, men det er jo rigtigt.
Jeg ville for det første ikke have noget i mod muslimer i hverken BH eller skole, men der skal ikke laves om på den danske BH eller skolegang af den grund. Man må indordne sig under de forhold der nu engang passer sig. Dette gælder naturligvis også maden, så må man spise noget andet end lige det der er svin.
For det andet så skal er det unfair at kalde folk racister generelt fordi de ikke bryder sig om a få trukket religiøse regler ned over deres egne eller deres børns hoveder.
Faktisk er jeg bare ved at være seriøst træt af religion, det være sig den ene eller anden...
Stod det til mig blev al undervisning om religion kortvarrig introduktion til alle former, ingen Koran læsning, ingen bibel læsning, men en kort fortælling om hvem og hvorfor. Ingen prægning. Og i øvrigt tilføje at de alle tager fejl og at videnskaben for længst har gennemhullet samtlige fortællinger, overtro og div...og nej, der findes ingen hekse

Men, det er så bare min personlige holdning som jeg heldigvis er fuldt ud berretiget til at have.
Bon appetit i en lækker spegepølsemad, fyldt med gris, nam, rugbrød til aftensmad, guf
Anmeld