Læste det godt i går. Jeg bliverfaltosk harm, hvorfor har jeg ikke et valg hvis mit barn skulle gå et af de steder, et valg om jeg vil give mine børn svinekød eller halal slagtet kød. Vi skal allevære her, pg jeg er på Inge måde racist men hvor synes jeg nogle gange islam breder sig lidt for meget her, det er en generalisering og siger bestemt ikke alle er sådan, men hvad med jøderne som spiser kosher, eller vegetarer
Fint at der er muligheder, feks på Kolding sygehus er der retter både med og uden svinekød og det er mærket på, hvad der er hvad
Selvfølgelig skal der være muligheder, men er det rugbrødsdag, må Ali eller Muhammed få noget andet pålæg end Kasper og Lars, ikke anderledes end hvis barnet bedre kunne lide noget andet, og det må da være forældrenes eget ansvar at lære børnene ikke at få feks svinekød. Det er ikke værre end den dag der serveres frikadeller, er der lavet et alternativ, feks af en anden slags kød, til de børn som ikke må få gris, eller grøntsagsdeller til vegetarerne, mine unger skal da heller ikke være vegetarer fordi andre er det, for ikke nævne hinduismen, hvor køer er hellige, har aldrig hørt de har brokket sig over maden, ej heller jøderne som har været en del af Danmark i langt længere tid
Synes simpelthen det er for langt ude når en tilkommen religion, der selvfølgelig skal være plads til, men pludselig skal bestemme hvordan tingene skal være for andre
Hvor er respekten der ofte forlanges, den anden vej 
Anmeld