mulle85 skriver:
jeg kan sagtens følge dig i hvaddu mener!
medierne har det selvfølgelig med og blæse tingene op, og i den her er det jo børnehaver osvsom lige netop tager de valg her,i min søns børnehave er de meget blandet også og det respekteres også så når der f.eks holdes fødselsdage er det noget alle børnene må få der skal tages med hvilket også kun er fair, og min søns bedste ven er heller ikkedansk, så viser det sig han er muslim og kom herop ku jeg aldrig drømme om og severe mad han ikke måtte få, vi skal alle være her, så i bund og grund er det nok bare fordi man er frustreret over retten til nogle børnehaver siger man ikke må bestemme hvad sit eget barn skal spise, hvis du forstår hvad jeg mener!
selvfølgelig er det træls at få restriktioner på hvad ens barn må få i børnehaven, men det er jo ikke første gang og slet ikke sidste gang det sker, da mine børn gik i børnehave, hvilket er mange år siden nu. der indførte de nul sukker politikken. og det ramte ALLE, de gik ind og sagde at I forældre er ikke kompetente nok til at håndtere hvad jeres unger får af sukker, men der var ikke sådan en voldsom reaktion som der er på dette her, som jo faktisk kun rammer madordningerne, og jeg er ret sikker på det er et økonomisk aspekt der spiller ind, for at det er nemmere for køkkenpersonalet og dem der spiser med ungerne, at de ikke skal lave flere forskellige ting og de ikke skal holde øje med om lille Josef kommer til at snuppe en delle.
Anmeld