FruOlsen skriver:
Hvor skriver jeg at det skal forbydes uanset om det er 10% eller 90%? Jeg skriver bare at jeg ikke ser et problem i at der ikke serveres svin.
Hvordan stiller du dog så til sukkerpolitik i institutioner? Er det et overgreb mod dit barn at der ikke kan bliver serveret kage selvom det er en dansk hyggetradition? Eller er det kun fordi islam er indblandet at det falder dig så meget for brystet?
Hvis du har lyst til at tage din datter ud af en institution pga hun ikke får svinekød, er det helt op til dig. Men jeg, personligt, synes det er voldsomt at lade et barn gå gennem et institutionsskift hvor hun skal vænne sig til nye børn, voksne og omgivelser, blot fordi hun kun kan få svinekød derhjemme.
Du skriver du synes det er fair nok i en institution hvor 90% ikke spiser gris, men du synes vel også det er ok i en institution hvor 90% skal undvære fordi 10% ikke må spise det....
Jeg kan simpelthen bare ikke se problemet i at servere kylling til dem når der serveres gris til dem der gerne må spise det.....
Det er vel også synd at holde jul i institutionerne så? Skal vi også afskaffe det?
Nej det er ikke fordi det er islam, som du ellers vælger at tolke det som, jeg ville heller ikke bryde mig om det hvis der blev dikteret alt muligt andet.
Og sukker politik er jo noget andet, det er decideret usundt. Og selv der synes jeg mange institutioner er lidt sippede.....
Anmeld