Det er ikke bare det at det ee svinekød. Det er princippet i at vi lever i Danmark. Det er andre mennesker der kommer hertil der skal indrette sig efter vores kultur og regler. Ikke for fanden da omvendt 
Jeg er 100 procent sikker på at hvis der var en del danske børn i en muslimsk børnehave så ville de ikke indrette sig efter os og servere svinekød i deres land!!!! Hvor plat er det så ikke også lige at danske børnehaver bandlyser svinekød! !!! Ih jeg er så vred over det 
Lige som vi fuldstændig indretter os i de lande vi kommer til som er lige så åbne som DK, som f.eks USA... hvor som jeg nævnte før, danskerne har en helt by ved dansk navn, jeg kan love dig for at ingen indvandre fik lov til at navngive en by i DK. Så ville folk gå helt amok.
Det er grisekød ...... det er ikke livsnødvendig...
Jeg synes grisene har det pisse ringe i DK, så synes det er fint de undlader det, lige som med burhøns. Hvis man vælger at se på det fra det synspunkt, i stedet for at det er et angreb på danskhed, og jeg kan ikke se at gris = danskhed.
De må heller ikke få sødesager med i mange børnehaver, er det så også et angreb fordi søde sager = hygge = danskhed ...
Og er det kultur at spise gris ?
Anmeld