PT skriver:
Ja neger e et skældsord, og jeg irettesætter også folk, der kalder min ex eller min søn det ord, da det er et nedsættende ord. Den korrekte betegnelse er brun, sort og hvid mm, hvis man endelig skal sige noget 
Hjemme hos os hedder det Sabrina farvet, Adam farvet og mor farvet, ligesom alle andre mennesker har forskellige farver.
Hvide mennesker er jo heller ikke alle sammen samme farve 
Nu så jeg lige for indlæg, og vi bruger ordet neger og vidste bestemt ikke det er set ned på

her er det jo ikke noget nedsættende, jeg har nærmere troet det var mere nedsættende st sige farvet fordi man så lægger vægt på hudfarven, og man jo ikke er blevet farvet. Vi har brugt ordet neger på lige fod som asiat, inder
Hos os er alle mennesker lige uanset udseende, med forskellige traditioner og kulturer hvor vi kan lære af hinanden
Jeg er nød til at spørge hvorfor neger er nedsættende, det er jo et ord man har brugt i mange år og har kendt flere som selv omtalte dem som værende neger, en var meget konsekvent med at han var afrikansk neger og var stolt af det, så har aldrig set det som et nedsættende ord
Anmeld