Hvad kalder i et menneske der er chokoladebrun???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.932 visninger
93 svar
51 synes godt om
23. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja nu er jeg lige nød til spørge, og spørg måske dumt, men hvad kalder i et menneske der har chokolade farvet hud?? 

Når der er kommet et par svar, så fortæller jeg hvorfor jeg spørg. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

hesøth

StineW79 skriver:

Ja nu er jeg lige nød til spørge, og spørg måske dumt, men hvad kalder i et menneske der har chokolade farvet hud?? 

Menneske

Anmeld

23. juni 2013

Nemesis

lækker?!

Anmeld

23. juni 2013

mor88

StineW79 skriver:

En i min tætte omgangskreds er chokoladebrun, og jeg kalder ham hans navn 

jeg lægger ikke vægt på, hvilken farve vi mennesker har, men chokoladebrune mennesker er nok mørke, imens vi er lyse 

Anmeld

23. juni 2013

StineW79

hesøth skriver:

Menneske

Perfekt svar! Men sku måske har skrevet, hva svare du når en 4 årie spørg, hvorfor er drengen chokoladebrun?? Vh stine

Anmeld

23. juni 2013

StineW79

Nemesis skriver:

lækker?!

Enig!!

Men sku måske ha spurt i stedet, hvad svar man en 4 årie der spørg, hvorfor er drengen chokolade farvet??  Vh stine

Anmeld

23. juni 2013

Nemesis

StineW79 skriver:

Perfekt svar! Men sku måske har skrevet, hva svare du når en 4 årie spørg, hvorfor er drengen chokoladebrun?? Vh stine

Der fortæller jeg det er ligesom nogle er blonde, mørkehårede eller rødhårede..nogle har lys hud, nogle har lidt mørkere og nogle er næsten helt sorte.

Det har han da godtaget her :-)

Anmeld

23. juni 2013

hesøth

StineW79 skriver:

At mennesker har forskellige farver?

At hans forældre måske kommer fra et andet sted i verden, hvor man traditionelt har en anden farve....synes ikke man skal "kalde" det noget andet!

Anmeld

23. juni 2013

StineW79

mor88 skriver:

En i min tætte omgangskreds er chokoladebrun, og jeg kalder ham hans navn 

jeg lægger ikke vægt på, hvilken farve vi mennesker har, men chokoladebrune mennesker er nok mørke, imens vi er lyse 

Jeg ville også bruge navn, ved en jeg kender. Men hvis dit barn spørg, hvorfor er drengen chokolade farvet? Hva ville du så svare? Vh stine

Anmeld

23. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Måske er jeg lidt uviden lige her, men det hedder vel en mulat?

Hvis min pige på 5 skulle spørge hvorfor et andet barn var mørkere end hende, ville jeg nok bare sige det som det er, at barnets mor eller far er brun og moren eller faren er hvid, og derfor er barnet en blandning, ligesom hun selv er en blanding af mig og far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.