StineW79 skriver:
Thea stod i hvert fald og kiggede lidt forskrækket på hende bagefter, og spurte heller ik om mere. Men moren var jo så helt dansker, med adoptiv børn...
Far fik så faktisk også at vide da vi kom hjem, at man altså ik måtte sige at folk var bornholmer, for de var jo også dansker, for det er aller der bor i dk. (jeg sku lige kigge i et atlas for at se om alle farvede kom fra Afrika

For blev jo helt forvirret over at hun sagde at alle farvede var afrikaner, og mener jo nok at de også kommer fra andre kontinenter... X
He he god sammenligning med bornholmer

der bor jo også negere i USA og der er jo forskel, man kan godt se der er forskel i ansigtstræk ligesåvel som på folk i Norden og også generelt i eu, der er jo forskel på hvor mørk farven er uanset om man er lys eller mørk
Min eks sagde engang til tror det var en fest ( hans far er fra shrilanka, hans mor er dansk og han har altid boet i dk og ikke haft meget med hans far at gøre )og han er mørk i huden, hvor han er lysere på hånd og fodflader, og han sagde at det var fordi han havde stået på hænder og fødder da han blev malet ( joke ) og det tænker jeg på når folk siger at man er farvet
Anmeld