B&J skriver:
fordi hans far eller mor har samme farve, ja jeg går ikke så meget i dybden af det sådan er det bare... vi er alle forskellige om det er hver måde eller udseendet,
fortæller heller ikke min dreng hvorfor ham der har piercinger i hele hoved for det er jo en del af den person eller hvorfor hende der har grønt hår eller hvorfor jeg har briller
det er jo en del af os alle sammen
vi har alle ret til at være her på lige fod med alle om vi er tyk tynd briller eller ej, brun eller hvid eller ja
Ja jeg syntes også alle mennesker er lige! Det var bare thea der spurte i dag, hvorfor drengen var chokoldade farvet. Også nåede jeg kun at sige at det var fordi at han var neger, også nåede jeg ik at sige mere, inden hans mor kom hen og stillede sig foran mig og sagde at man altså ik måtte sige neger, at det var et grimt ord og at det sku jeg lige tage at huske på fremover. Jeg sagde ok det vidste jeg ik, men at det sku jeg nok huske til en anden gang!
Blev bare ret overrasket, fordi vi altid har sagt neger, og at det slet ik er noget negativt. Vh stine
Anmeld