bøllen skriver:
Og det er nemlig lige præcis holdninger som disse der gør det så pokkers svært . For de ser netop en når man har en smule overskud men ser jo ikke prisen man betaler bagefter . Og kender ikke historien bag , at ALT har en pris . ALT skal vejes for og imod , og overvejes .
og som du skrev før uanset HVAD man gør, vil der være folk der kikker skeptisk til en. Ynker man - tag dig sammen ( tag ansvar

laver man hverdags ting - du er for frisk 
ja det tror jeg også vi gør , heldigvis møder man så lidelse fæller der kan følge en i hvordan hverdagen rent faktisk er.
det hjælper lidt på holdning som disse som jo rammer .
Jeg er enig, det er ikke nemt, men du har ret, det positive er at kunne få forståelse i samme situation. Hører ofte, jamen hvis du bare tager dig sammen, hvis du nu træner, med tiden kan du sagtens, men de ved ikke hvor frustrerende når man så gerne vil og kroppen bare ikke vil samarbejde, og fordi man ikke kan klare et arbejde er det ikke ensbetydende med man ikke må have lidt livskvalitet, eller have børn
For noget tid siden var der stor forargelse over en mand som var filmet, læste ikke nærmere, men folk var forargede over han fik pension pga dårligt knæ og han kunne kravle over et hegn. Jeg tænkte st det var et godt eksempel, for blev jeg filmet udefra, ja så ville jeg også på nogle overskudsdage kunne ses ordne haven eller andre ting, men det er langtfra ofte jeg kan, og hvor er de samme mennesker når bøden kommer, når man har søvnløse nætter pga stærke smerter, eller overskuddet ikke har været der og haven er fyldt med ukrudt. Man må virkelig prioritere, så det ikke går ud over børnene, og nu har jeg garanteret ynket mig selv, men der ligger bare mere bag end hvad andre umiddelbart kan se, og nogle gange er det ikke alt man deler eller siger fordi man ikke gider lyde ynkelig, få kommentarer eller diskutere sygdom konstant, man indeholder så meget andet, og så snart folk hører man ikke arbejder ja så er man ikke interessant, så til forsamlinger kan det i sig selv være en udfordring, og udover også skulke kendes som hende den syge der kun kan snakke dårlugdomme, ønsker man ikke siddende på sig