Så hvis man af en eller anden grund "ikke gider " arbejde og bliver fuldtidsforsørget - må man INTET lave der minder bare en lille smule om et alm liv ??? De få korte øjeblikke man måske har
Det er da også meget bedre folk synker længere ned i deres " elendighed " fordi der sidder folk og dømmer dem.
Var også min tanke, jeg kan langt fra klare et normalt arbejde, men har to dejlige børn, og har aldrig hørt noget negativt fra hverken sp, læge, sygehus eller lignende, tværtimod. Vi har da ønsker om et 3 barn, og netop pga fleksibiliteten herhjemme, kan det sagtens lade sig gøre, hvor rammerne, i et arbejde, som er mere faste, gør det sværere med sygdom. Jeg er selv ked af jeg ikke kan arbejde, og ville så utrolig gerne, men de med den holdning, om at fordi man er ramt af sygdom, så Intet liv må have, synes jeg er rigtig lavt. Man må håbe at de ikke selv bliver ramt, og føler hvordan det er at kæmpe hver dag, yde og gøre en stor indsats, og hvor der så kommer sådan noget ind. Ja ja spark endelig til dem der ligger ned
Jeg kæmper selv hårdt, og betaler også prisen, men andre ser ikke de bøder man betaler. Forklarer man hvorfor, ynker man, holder man mund bliver man mødt med mistro, og uanset hvad man vælger, bør man ikke have meget liv, for så er livet jo bare en fest for andres penge. Fy føj man får lavet lidt i haven, en ny carport hvis der trænger eller tænke på at stifte familie.
Uh fik vist luftet lidt meget af gylletanken, men øv hvor skal der ikke meget til før det rammer 

Anmeld