Nu gik jeg lige på din profil og så du kommer fra Odense.
En hurtig søgning på jobnet viser at der er 17 rengøringsjob i Odense på jobnet.
81 job inden for salg også i butik
9 inden for pædagogisk hvor 3 er pædagogmedhjælpere
4 produktionsmedarbejdere
Og så er der flere inden for f.eks køkken.
Undskyld nu ved jeg godt jeg citerer dig igen... 
MEN: er det måske en kende "provokerende"? Den måde du stiller det op her? Jeg synes det er en anelse sort/ hvidt.... Inden du gik ind og så hvor hun boede, spurgte du hende så om der evt kunne være nogle begrænsninger, jobs der ikke kunne være en mulighed? Grundet fysiske skader/ skavanker?
Mener du (og det har du ret til hvis du gør
) men mener du at man SKAL tage et hvilket som helst arbejde? Jeg ville selv udmiddelbart svare JA. Men der KAN jo bare være andre faktorer der spiller ind. Måske har man børn; det betyder der er åben/ lukke tider der skal overholdes, derfor vil der være mange jobs der kan "skæres væk" eller ikke er mulige, mange butikjobs og fabriksarbejde om aften/ weekend. Det samme gælder for handikaphjælper, da der tit kan være aften/ nat/ weekend. Eller fritidsklub, der er det det samme. Man kan heller ikke arbejde som opvasker eller fx tjener da det igen hovedsageligt er aften/weekend. Telefonsælger er også tit aften, det er måske heller ikke muligt at være hverver for fx Greenpeace da det er til kl 17.30. Min søns VG lukker kl 16:45 og 15:45 om fredagen. Jeg bor på landet og skal køre godt en time hver vej for arbejde. Skal hun bortadoptere sit barn eller?
Siher bare der er flere sider af samme sag.... 
fordi vi høre om så mange der snyder, fordi Danmark er presset økonomisk, så har mange af os (inkl mig selv) en tendens til at blive meget sort/hvide i vores opfattelse af andre individer og det bliver de ekstreme som "Dovne Robert" der definere alle andre på overførselsindkomst
Anmeld