„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Camillasb skriver:
Jeg har ondt i røven fordi du ikke går på arbejde og har råd til ferie, jeg går på arbejde og har ikke råd til ferie, det burde være omvendt
nu må jeg alligevel skrive , selvom jeg synes det er en debat, som der ikke kommer noget godt ud af...
kvinden arbejder 37 timer om ugen for hendes 4000kr udbetalt... Ja de er betalt for skatteyderne, men hun yder altså på ligefod med dig, men hun får ikke betalt derefter, derfor kan jeg ikke se, at folk skal have ondt i røven af, at hun får/tager ferie....
at folk ikke har råd til ferie, når de er på arbejdsmarked, er jo deres eget problem... De m. Jo prioterere helt forkert...
Jeg har prøvet begge dele, dog aldrig kh, men jeg kan virkelig ikke få ondt i røven over folk i disse tider, hvor Jobs desværre ikke hænger på træerne... Jeg kender virkelig mange, som kæmper og kæmper med at finde Jobs, men de er bare ikke heldige...
Og flere af dem må lade hus gå på tvang osv og gå psykisk ned... Og så sidder folk som jer og dømmer dem oveni hatten...
hvad blev der af repekt for folk, selvom de ikke lige er i samme situation, som en selv...
Hvor er vi på vej hen??? Ja jeg spør bare.....
Anmeld