Nu bliver jeg simpelthen nød til at få svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Dorthe1986

baby012 skriver:

Det jo netop min pointe.. Jeg er gået 14000 ned i løn fordi jeg nu studere.. 

Men vi Lever, og vi mangler ikke noget selvom pengene er få.. 

Min pointe er lidt, st vil man have luksus (bul, hus mm. ) så må man sku arbejde for det ! 

Lige præcis, tæring efter næring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Mettefpigen

baby012 skriver:

f

Hvorfor kan de ikke det ?? 

Fordi det ikk er alle der har 14000 i overskud i hver måned..

Anmeld

25. maj 2013

Mettefpigen

baby012 skriver:

Nemlig  

det sørgeligt at folk ikke vil lytte.. Hvad ville folk i udelandet dog tænke om os hvis de så sådan en debat her.. 

synes det er SÅ fedt at de har ændret kh reglerne så man får det samme i kh som på su 

Det kan da være det kan få folk op fra stolen.. Et stort problem er jo at folk ikke vil arbejde for under 130 i timen.. 

Det er ikk fordi jeg ikk vil lytte men nu er det ikk alle der lige kan gå 14000 ned..... Nu er det ikk mig selv jeg omtaler, da jeg selv skal studere, men personligt havde vi (min eks og jeg) ca 6000 efter alt var betalt så vi ville ikk lige kunne gå 14000 ned....

Anmeld

25. maj 2013

Dorthe1986

Mettefpigen skriver:

Fordi det ikk er alle der har 14000 i overskud i hver måned..

Men det er jo så der, det handler om at man så må prioritere om. Bor man for dyrt? Skal bilen sælges osv osv? 

Anmeld

26. maj 2013

Mettefpigen

Dorthe1986 skriver:

V

Men det er jo så der, det handler om at man så må prioritere om. Bor man for dyrt? Skal bilen sælges osv osv? 

Ikk alle der har biler eller kan låne i banken..,

Mener bare at det ikk altid er så lidt dom mange tror....

Anmeld

26. maj 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Dorthe1986 skriver:

Det lyder jo fint, at så er det der man må ompriotere... Men hvad skal folk, som sidder i huse og ikke kan få dem solgt...?

i lyder lidt for hellige i mine øre...

Verden er jo ikke så sort/hvid som i gør den til....

Anmeld

26. maj 2013

Dorthe1986

Mettefpigen skriver:

Ikk alle der har biler eller kan låne i banken..,

Mener bare at det ikk altid er så lidt dom mange tror....

Jeg mener selvfølgelig i det omfang det kan lade sig gøre. Det er mere dem, der faktisk har muligheden og som ikke vil, det er der, jeg ser problemet.

Anmeld

26. maj 2013

Dorthe1986

Mathias Villads skriver:

Det lyder jo fint, at så er det der man må ompriotere... Men hvad skal folk, som sidder i huse og ikke kan få dem solgt...?

i lyder lidt for hellige i mine øre...

Verden er jo ikke så sort/hvid som i gør den til....

Jeg er helt med på, at der er nogle der kommer i vanskeligheder. Der hvor jeg ser problemet, er dem der faktisk har mulighed for at omprioritere og som ikke vil. 

Anmeld

26. maj 2013

Mettefpigen

Dorthe1986 skriver:

HHeHel

Jeg mener selvfølgelig i det omfang det kan lade sig gøre. Det er mere dem, der faktisk har muligheden og som ikke vil, det er der, jeg ser problemet.

Helt iorden, synes bare det virker som at i mener man bare skal ligge det hele om også klare man det...,,

Det er bare ikk så nemt for alle....

Anmeld

26. maj 2013

Dorthe1986

Mettefpigen skriver:

Helt iorden, synes bare det virker som at i mener man bare skal ligge det hele om også klare man det...,,

Det er bare ikk så nemt for alle....

Kan godt forstå det virker sådan. 

Jeg hørte engang en sige, at man aldrig skal sætte sig selv dyrere (husleje, låneafdrag osv) end at man kan klare sig på en kh. Ja det ville da være ideelt, men langt fra hvordan virkeligheden er....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.