Maria-s skriver:
Ok, det mener jeg ikke du modbeviste. Hun skrev at for hende var der ikke umiddelbart Jobs at søge.
jamen så skal jeg da have hørt min A-kasse om, om det kan være rigtigt at fordi jeg har et barn om jeg så ikke er berettiget til DP fordi der er Jobs der ikke er mulige for mig at søge. (Ironi kan forekomme)
og den floskel du fyre af med at "se muligheder frem for begrænsninger" siger du vist bare for at provokere
Jeg håber da du ud fra hvad jeg skriver, kan læse at jeg blot opstiller eksempler som gerne skulle pille ved din meget sort/ hvide opfatttelse af vores samfund. Men ok du mener åbentbart at alle der i en hvis periode er uden arbejde er snyltere på det danske samfund, så er det fuldstændig ligemeget hvad de før har tjent og bidraget med i SKAT Eller hvor længe de har indbetalt til en sikring som fx DP. Men vi kunne jo også bare opbygge et kommunistisk samfund, så er det jo løst 
SUK...
Jeg har på intet tidspunkt skrevet at man er snylter fordi man er ledig,men at man har pligt til at gøre hvad man kan for at finde ewt job.
Jeg har samtidig skrevet til Mette at jeg på en hurtig søgning fandt omkring 100 ufaglærte job i Odense efter hun havde skrevet der ingen job er.
Og ja hvis du går til din fagforening og siger du ikke kan arbejde pga dit barn vil de nok overveje hvor vidt du står til rådighed for arbejdsmarkedet eller ej
Men det kan da godt være du er i en fagforening der er ligeglad ,det kan jeg jo af gode grudne ikke vide.
Og som jeg skrev tidl. så er jeg selv i fagforening samt tegnet en lønsikring,men det ændrer ikke på min mening at det lige som kh kun skal betragtes som nødløsning.Og jeg ville gøre alt for at komme videre med det samme.
Men vi er ikke enige og så er det jo bare sådan det er 
Anmeld