dollygirl skriver:
Hej piger
Vores søn på 2,5 år har altid været efter far og jeg . Og det er virkelig hårdt.
Han har behov for vores tryghed hele tiden .
Når han skal sove , skal både far og jeg være i sengen med ham ellers sover han ikk. Når han er i bad , kan han kalde på mig eller farmand 10 gange bare for at hører vores stemme.
Han vil hele tiden krammes af os og vil kysse os
hvilket er dejligt.
Men hårdt når man hele tiden er på som par og ingen af os slapper af. Hvis farmand skal ud og ordne bilen så skal mor med ellers skrider og græder han.
Han sover først når vi går i seng og vil absolut ikk i seng.
Jeg har lagt med ham i over 2 timer og han faldt i søvn efter en hård omgang. Det var hårdt.
Hvad gør vi for at gør hverdagen lidt nemmere.
Hjælp
Jeg har også en dreng, der har brug for at være i nærheden hele tiden. Han holder altid styr på hvor vi er, og på en eller anden måde passer det fint med hans personlighed. I perioder er det mere ekstremt end andre, men det er altid kun een forælder af gangen. Han er 4 1/2, og det er først nu han begynder at kunne lege selv. Og alligevel bliver han lige nødt til at kalde een ind med jævne mellemrum.
Der var en overgang hvor han ikke bevægede sig mere end et par meter væk fra os, og helst skulle kunne se os hele tiden. Det viste sig at han slet ikke kunne høre, og derfor var afhængig af syn- og følesans for at holde øje med os. Vi kunne mærke en kæmpe forskel efter han fik dræn i. Han er ørebarn, så måske bunder nogen af de andre mere voldsomme perioder, netop i at han hører mindre godt.
Så baseret på mine sparsomme erfaringer med mit ene barn, kan jeg spørge om I er sikre på at han kan høre?
Anmeld