jeres barn har brug for faste rammer ellers bliver han utryk. pt tror jeg han er utryk. af den ene eller anden grund.
måske forde han ikke ved hvor han har jer forde i i god mening har været for Eftergivende. altså mht til at skulle være 2 voksende hele tiden.
jeg syntes det er super godt for et følsomt barn at i putter med ham og at han sover ved jer, for det er så ennormt vigtigt at børn får den helt basale trykhed og fysik nærvær, jeg kan godt se at hovdeparten mener i skal sende ham på eget værelse i egne seng med og lade ham skrige.. dette er så forkert som noget kan være hvis du spøger mig.
men ændre ting ved at i guider ham på en sikker på. udtrål sikkerhhed og trykhed nå får får ud og vasker bilen og du laver noget andet. så han fornemmer at det er ok. og at han ikke kan styre hvor i er, men selvk an vælge hvor han skal være. så lær ham langsom om dagen at vernden ikke går under forde i 3 ikke er sammen, men at det er ok i laver noget hver for sig.
stat evt jeres tid hjemme med i er intensivt sammen også gå hver for sig. hvor barnet selv vælger han vil være. således han oplever sammehørigheden. først og derefter ikke skal hige efter den, men oplever et fælleskab med en af jer forældre alene
han er 2.5 år nu og kan tales med. så forklar ham kort hvad der skal ske og hvordan og signaler at i har styr på det og det er ok.
så ædnre langsom aftenerne, således i begge to putter med ham i starten, så en putter med ham. og det lader i så gå så længe i vil, det er helt fint at putte med sit barn og helt fint at sove sammen med det, og det tror jeg jeres barn har brug for. pga nærhedne og trykheden i det.
Anmeld