Til jer med tryghedsnarkoman barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

2721

Lige præsic, det er jo forskelligt hvordan man som forældre er.

Jeg er på ingen måde bekymret.

Så syntes ikke man kan sige gerneralt at så lille et barn ikke kan bade alene

Det siger jeg heller ikke. Jeg siger at JEG aldrig ville. Jeg kan hente noget hurtigt og det er det. Det er min personlige holdning jeg giver udtryk for
Og ja, så tænker jeg også at når barnet hele tiden kalder, er der større risiko for at det vil forsøge at rejse sig når det ikke kan lide at være der ude alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

2721

dollygirl skriver:

Ja det er hyggeligt men bare ekstra hårdt

Ja, man bruger mange kræfter på at være på.

Anmeld

23. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
bøllen skriver:

Det gør vores nu også ( fy skamme )

Han sidder alene i badekaret og leger med døren åben. Det ser jeg nu ingen problem i

Det gør vores også - ups

Anmeld

23. april 2013

dollygirl

2721 skriver:

Ja, man bruger mange kræfter på at være på.

Ja der er ikke noget voksen tid længere :/

Anmeld

23. april 2013

Muffinmor

dollygirl skriver:

Det har bare været hårdt

Jeg kan knap nok gå på toilettet :/ så råber han efter mig og løber efter mig.

Jeg lader ham aldrig sove grædende. Det ka jeg ikk klar at se på.

Han har virkelig behov for tryghed så han sover j vores seng . Og der sover han meget godt. Men hvis han sov i sin egen seng så stod han op 5 gange .

Ja det er mega hårdt. Min søn er også næsten altid med på toilet, det er nu meget hyggeligt synes jeg. Det har hjulpet rigtig meget at man siger til ham "mor skal lige på toiletet jeg er tilbage om 5 min, leg du bare med dine biler imens" Hvis han så kalder på mig svarer jeg at jeg sidder på toilet og kommer lige om lidt, eller også svarer far at mor sidder på toilet og kommer om lidt. Mange gange handler det nok om at fortælle hvad de kan forvente af situationen. Så de ikke føler at man ligepludselig går fra dem, selvom man jo bare skal på toilet. Jeg har prøvet at snige mig på toilet, men når han så siger med gråd i stemmen "Mor er væk" så kan jeg bare ikke få mig selv til det.

Min søn sover i perioder i vores seng, vi flytter ham så ofte når vi selv skal i seng, til sin egen. Hvis han vågner meget om natten kommer han også over i vores seng. Desværre sover han bedst med fødderne oven på mig fjolle barn. Han er blevet meget bedre med alderen, men han er stadig en pivskid. Jeg prøver at være positiv og bekræftende, men nogle børn har bare brug for mere støtte.

Anmeld

23. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Det siger jeg heller ikke. Jeg siger at JEG aldrig ville. Jeg kan hente noget hurtigt og det er det. Det er min personlige holdning jeg giver udtryk for
Og ja, så tænker jeg også at når barnet hele tiden kalder, er der større risiko for at det vil forsøge at rejse sig når det ikke kan lide at være der ude alene

fordi du skrev : En ting er man lige skal hente noget lynhurtigt men så lille et barn burde ikke bade alene..

Syntes bare generalt folk er efter folk der lader deres børn bade alene. Men igen vi er forskellige som mennesker.

Anmeld

23. april 2013

2721

dollygirl skriver:

Jeg har desværre ikke rigtig nogle gode råd.
Jeg er af den overbevisning om at det handler om et behov som jeg mener skal opfyldes, men de andre forslag er måske bedre. Tror det er vigtig at lytte efter sin mavefornemelse. Hvad siger de i vuggestuen?

Anmeld

23. april 2013

bøllen

MoarHvidovre skriver:

Det gør vores også - ups

Upsss godt jeg ikke er alene

Anmeld

23. april 2013

2721

bøllen skriver:

fordi du skrev : En ting er man lige skal hente noget lynhurtigt men så lille et barn burde ikke bade alene..

Syntes bare generalt folk er efter folk der lader deres børn bade alene. Men igen vi er forskellige som mennesker.

Det er rigtigt, det burde være omformuleret.
Men igen det er min mening

Anmeld

23. april 2013

Muffinmor

dollygirl skriver:

Forresten sover han i tremme seng? min søn skiftede til almindelig seng da han var 1,5 han ville simpelthen ikke ned i det fængsel. Efter han fik en almindelig, hvor han selv kunne gå over til os om natten, var det ingen problem i at sove i egen seng. Det kunne være det kunne hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.