dollygirl skriver:
Det har bare været hårdt
Jeg kan knap nok gå på toilettet :/ så råber han efter mig og løber efter mig.
Jeg lader ham aldrig sove grædende. Det ka jeg ikk klar at se på.
Han har virkelig behov for tryghed så han sover j vores seng . Og der sover han meget godt. Men hvis han sov i sin egen seng så stod han op 5 gange .
Ja det er mega hårdt. Min søn er også næsten altid med på toilet, det er nu meget hyggeligt synes jeg. Det har hjulpet rigtig meget at man siger til ham "mor skal lige på toiletet jeg er tilbage om 5 min, leg du bare med dine biler imens" Hvis han så kalder på mig svarer jeg at jeg sidder på toilet og kommer lige om lidt, eller også svarer far at mor sidder på toilet og kommer om lidt. Mange gange handler det nok om at fortælle hvad de kan forvente af situationen. Så de ikke føler at man ligepludselig går fra dem, selvom man jo bare skal på toilet. Jeg har prøvet at snige mig på toilet, men når han så siger med gråd i stemmen "Mor er væk" så kan jeg bare ikke få mig selv til det.
Min søn sover i perioder i vores seng, vi flytter ham så ofte når vi selv skal i seng, til sin egen. Hvis han vågner meget om natten kommer han også over i vores seng. Desværre sover han bedst med fødderne oven på mig
fjolle barn. Han er blevet meget bedre med alderen, men han er stadig en pivskid. Jeg prøver at være positiv og bekræftende, men nogle børn har bare brug for mere støtte.
Anmeld