Til jer med tryghedsnarkoman barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Maja88

raca skriver:

min har altid sovet i min seng til de var klar til at sove selv.  ingen sove kampe har.. de stoppede da de var mormættet. det tog 2 år og 4 år. så det er individuelt. men ingen dårlig vane, jeg lyttede til mit barns behov.

men nu lyder det til ts er træt af denne situation og det er jo kun ikke i sovesituationen den er gal... det lyder for mig som de giver efter og siger ok.. så går mor  også med ud til bilen for du må for guds skyld ikke græde....

hvad gør de den dag de ikke begge er hjemme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

raca

Maja88 skriver:

men nu lyder det til ts er træt af denne situation og det er jo kun ikke i sovesituationen den er gal... det lyder for mig som de giver efter og siger ok.. så går mor  også med ud til bilen for du må for guds skyld ikke græde....

hvad gør de den dag de ikke begge er hjemme??

læs mit svar længre oppe...

Anmeld

24. april 2013

Maja88

raca skriver:

læs mit svar længre oppe...

men derfor er jeg stadig  af den holdning at det er en vane de har givet ham

Anmeld

24. april 2013

raca

Maja88 skriver:

men derfor er jeg stadig  af den holdning at det er en vane de har givet ham

jajaja og vi er ueninge,

ting kan ses på andre måder end din..sådan er det, dvs sagen  bliver belyst fra flere sider og det kan være rart når man står og ikke ved hvad man skal gøre.. istedet for at få en bunke fakta. der måske ikke passer til ens måde at opdrage på.

så er den vel ikke længre, eller vil du forsætte... for pt bidrager vi to jo ikke med noget til tråden ud over at være ugenige, så jeg stopper her.

Anmeld

24. april 2013

Maja88

raca skriver:

jajaja og vi er ueninge,

ting kan ses på andre måder end din..sådan er det, dvs sagen  bliver belyst fra flere sider og det kan være rart når man står og ikke ved hvad man skal gøre.. istedet for at få en bunke fakta. der måske ikke passer til ens måde at opdrage på.

så er den vel ikke længre, eller vil du forsætte... for pt bidrager vi to jo ikke med noget til tråden ud over at være ugenige, så jeg stopper her.

er da udemærket klar over der er andre holdninger en min... men det her er vel en debat og så må ts jo tage de ting til sig som hun lyster..

men det du gør lige nu er jo bare at sige min mening er ingenting værd for du har det gyldne råd åbenbart..???

Anmeld

24. april 2013

raca

Maja88 skriver:

er da udemærket klar over der er andre holdninger en min... men det her er vel en debat og så må ts jo tage de ting til sig som hun lyster..

men det du gør lige nu er jo bare at sige min mening er ingenting værd for du har det gyldne råd åbenbart..???

det var ikke det jeg sage... men vi er tilbage ved første indlæg jeg skrev til dig.. 

forklar lige hvad det her indlæg og det andet gjode for tråde?

Anmeld

24. april 2013

dollygirl

Pikku Myy skriver:

Jeg har også en dreng, der har brug for at være i nærheden hele tiden. Han holder altid styr på hvor vi er, og på en eller anden måde passer det fint med hans personlighed. I perioder er det mere ekstremt end andre, men det er altid kun een forælder af gangen. Han er 4 1/2, og det er først nu han begynder at kunne lege selv. Og alligevel bliver han lige nødt til at kalde een ind med jævne mellemrum.

Der var en overgang hvor han ikke bevægede sig mere end et par meter væk fra os, og helst skulle kunne se os hele tiden. Det viste sig at han slet ikke kunne høre, og derfor var afhængig af syn- og følesans for at holde øje med os. Vi kunne mærke en kæmpe forskel efter han fik dræn i. Han er ørebarn, så måske bunder nogen af de andre mere voldsomme perioder, netop i at han hører mindre godt.

Så baseret på mine sparsomme erfaringer med mit ene barn, kan jeg spørge om I er sikre på at han kan høre?

Ja han kan sagtens hører os og forstår alt hvad vi siger . Han er bare meget stædig .

Vi skal bar lærer som unge forældre at stå fast i en beslutning .

Anmeld

24. april 2013

Pikku Myy

dollygirl skriver:

Ja han kan sagtens hører os og forstår alt hvad vi siger . Han er bare meget stædig .

Vi skal bar lærer som unge forældre at stå fast i en beslutning .

Jeg er altså ikke specielt ung, så jeg tror ikke de skal tillægge det din alder

Anmeld

24. april 2013

dollygirl

Pikku Myy skriver:

Jeg er altså ikke specielt ung, så jeg tror ikke de skal tillægge det din alder

Nej jeg mener som ung forældre og første barn så er man forsigtigt med alt og kan nemt manipuleres af de små guldklumper

Anmeld

24. april 2013

raca

dollygirl skriver:

Nej jeg mener som ung forældre og første barn så er man forsigtigt med alt og kan nemt manipuleres af de små guldklumper

små børn ejer ikke evnen til at manipulere..

de har behov de handler på med gråd.

så nej det, det er ikke mugligt at blive manipuleret at et lille barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.