vuggestue 5 måneder gammel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

LillepigensFar

Hej min datter er ida lige knap 16 mdr. og hun kom af dagpleje 6 mdr gammel. og hun trives ganske vel!!

Vil så også sige det kommer rigtig meget and på den lille! de er jo alle forskellige, ligesom vi også alle er forskellige og har forskellige holdninger!

som jeg så en skrev at der er mange der kommer ud som 6mdr. kan ikk rigtig se hva den ene måned skulle gøre forskel, men det er jo self bare min mening!

vil lige tilføje at man også siger jo tidliger børn kommer ud jo mere sociale bliver sener i livet, self igen kommer det and på barnet hvornrå de er klar.

God dag der ude.. og håber Tråd starter kunne bruge min mening/råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

L&V

Simon Isaksen skriver:

Det har jeg bestemt heller ikke sagt det kræver, skriver at flere skriver hårdt til trådstarter istedet for at hjælpe .

Tror bare du ska huske at det skrevne ord ofte er hårdere end det talte.

Anmeld

22. april 2013

MorDk

Simon Isaksen skriver:

Det har jeg bestemt heller ikke sagt det kræver, skriver at flere skriver hårdt til trådstarter istedet for at hjælpe .

Hvad er du vil have vi skulle hjælpe TS med?

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

Månsson skriver:

Tror bare du ska huske at det skrevne ord ofte er hårdere end det talte.

i know

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

MorDk skriver:

Hvad er du vil have vi skulle hjælpe TS med?

råd og erfaringer

Anmeld

22. april 2013

isabellasmor

Simon Isaksen skriver:

jeg fare bestemt ikke op, jeg siger min mening om at hjælpe hinanden istedet for at skræmme væk ..

jeg kan sagtens se flere der jorde ts.

jamen folk prøver da også at hjælpe? vi andre kan da være skideligeglade med ts og hendes barn (i princippet) , men fordi "vi" vil hinanden det godt herinde, så hjælper vi, ved at forklare hvordan og hverledes, og komme med erfarringer. ikke kun i denne debat, men i stort set alle debatter herinde. 

Anmeld

22. april 2013

MorDk

Simon Isaksen skriver:

råd og erfaringer

Ja...?

Mange kommer med råd og erfaringer

Jeg kunne ikke komme med erfaring men et råd. Og det var at huske på at tiden med de små aldrig kommer igen - og at man kan uddanne sig hele livet!

Men man vælger jo hver i sær hvad man mener er bedst for ens barn. MEN når det så er sagt mener jeg stadig ikke det er barnets TARV at komme i institution så tidligt.

Anmeld

22. april 2013

LillepigensFar

Simon Isaksen skriver:

jeg fare bestemt ikke op, jeg siger min mening om at hjælpe hinanden istedet for at skræmme væk ..

jeg kan sagtens se flere der jorde ts.

jeg er helt enig med simon,, det virker som at i hakker mere på TS end at komme med jeres erfaring end at hælpe,, men det er jko bare ming mening!

Anmeld

22. april 2013

MorDk

LillepigensFar skriver:

jeg er helt enig med simon,, det virker som at i hakker mere på TS end at komme med jeres erfaring end at hælpe,, men det er jko bare ming mening!

Hvordan hakker?

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

MorDk skriver:

Ja...?

Mange kommer med råd og erfaringer

Jeg kunne ikke komme med erfaring men et råd. Og det var at huske på at tiden med de små aldrig kommer igen - og at man kan uddanne sig hele livet!

Men man vælger jo hver i sær hvad man mener er bedst for ens barn. MEN når det så er sagt mener jeg stadig ikke det er barnets TARV at komme i institution så tidligt.

siger heller ikke alle gør, men der bliver spurgt ind til folk der har erfaring med at sende dem tideligt afsted, så det fair nok alle har en mening men mange skriver meget hårdt og tyder på det er egoistisk osv.

jeg siger bestemt heller ikke at jeg ville sende mit barn afsted så tideligt

men hvis ts har brug for at komme ud og i skole er der som regl mulighed for en vg / dp / eller noget familie passning de dage der er skule og det er 1 måned folk brokker sig over at barnet er for ungt. så kan virkelige ikke se hvor det er egoistisk, flere her inde skriver også selv de kom afsted som 5 måneder og at de bestemt ikke har taget skade ..

ville nok anbefale at få familie til at passe den 1 månede også se om man ikke kunne få lidt fære timer den første måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.