Jeg står i den situation at jeg har en skøn datter, som er født her sidst i marts, men jeg vil rigtig gerne starte på skole til august, men der er hun kun 5 måneder, og er i tvivl omkring hvordan hun vil håndtere det. Jeg har gået hjemme siden oktober sidste år og har brug for at komme ud og igang med noget uddannelse, og hvis jeg ikke starter til august ville jeg skulle vente helt til august næste år for at komme igang, så ville gå hjemme i næsten to år.
Andre der har erfaring med at sende børn afsted så tidligt?
Jeg elsker virkelig min datter, men vil også gerne have min uddannelse hurtigst muligt så hun kan få de bedste rammer omkring sig
Det er nok ikke det du har lyst til at høre, men aldrig, aldrig om jeg ville have sendt min baby i vuggestue ved 5 mdr. Han startede da han var 10 mdr., og det syntes jeg faktisk var lidt for tidligt, men jeg havde ikke mere barsel og måtte arbejde for at det hele kunne løbe rundt.
Så vidt jeg ved må man vist heller ikke sende barnet i pasning før det er 6 mdr.?
Du har valgt at få et barn, og det kræver nogle ofre. At starte i skolen så tidligt er IKKE til hendes bedste, men noget du gør for dig selv. Det er min mening.
Kan faren ikke tage noget barsel, hvis han er inde i billedet?
Anmeld