vuggestue 5 måneder gammel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Simon Isaksen

isabellasmor skriver:

hold da op  hvorfor farer du sådan op ?? jeg kan ikke se der er nogle som har jordet ts..... 

jeg fare bestemt ikke op, jeg siger min mening om at hjælpe hinanden istedet for at skræmme væk ..

jeg kan sagtens se flere der jorde ts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

L&V

Simon Isaksen skriver:

så svare mn stille og roligt

" har læst det anbefales at barnet er min. 26 uger inden barnet starter i  vugge stue, du kan jo evt undersøge hvornår din uddannelse starter efter den tid. eller om der er en far der kan tage resten af barslen"

hvorfor skal man jorde ts for at spørge om et godt råd, der er jo ingen der ved om ts er 13 eller 87 , ts spørge stille og roligt så hvorfor ikke hjælpe istedet for at skræmme ts væk ?

Det er ik en anbefaling men et krav..

Nej men ts har valgt at blive mor derfor må man gå ud fra at det er et modent menneske der sætter sit varn først og derved ville ku forstå argumentationen i at det ik er i barnets tarv.

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

Månsson skriver:

Det er ik en anbefaling men et krav..

Nej men ts har valgt at blive mor derfor må man gå ud fra at det er et modent menneske der sætter sit varn først og derved ville ku forstå argumentationen i at det ik er i barnets tarv.

kan godt se du kun læser halvdelen af det jeg skriver, så jeg giver op.

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg har en skøn datter, som er født her sidst i marts, men jeg vil rigtig gerne starte på skole til august, men der er hun kun 5 måneder, og er i tvivl omkring hvordan hun vil håndtere det. Jeg har gået hjemme siden oktober sidste år og har brug for at komme ud og igang med noget uddannelse, og hvis jeg ikke starter til august ville jeg skulle vente helt til august næste år for at komme igang, så ville gå hjemme i næsten to år. 

Andre der har erfaring med at sende børn afsted så tidligt? 

Jeg elsker virkelig min datter, men vil også gerne have min uddannelse hurtigst muligt så hun kan få de bedste rammer omkring sig

Halløjsa

Så fik du lige folk til at SKRIVE med STORE ORD

Jeg syntes du skal ringe til skolen og høre om du må ha lov til at tage den første mrd, med lidt færre timer end de andre, evt merit .... så du evt laver en del skole arbejde derhjemme og passer bebs.

folk himler op med 5 mrd er for tidligt...men det kommer jo an på dit barn... nogen er jo fremme i skoene.. jeg kan sgu ikke se hvorfor det er grotesk at starte som 5 mrd, når der er mange der starter i 6 mrd.... det er 1 mrd.

I andre nordiske lande er det da 3 mrd, og så afsted.

Jeg kunne godt selv finde på at sige 6 mrd også tilbage på job - på deltid.

Mht. til larm... tja så er der vel ikke mere larm end i en stor familie med ældre søskende  hund, ged og bil larm osv.

Anmeld

22. april 2013

bøllen

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg har en skøn datter, som er født her sidst i marts, men jeg vil rigtig gerne starte på skole til august, men der er hun kun 5 måneder, og er i tvivl omkring hvordan hun vil håndtere det. Jeg har gået hjemme siden oktober sidste år og har brug for at komme ud og igang med noget uddannelse, og hvis jeg ikke starter til august ville jeg skulle vente helt til august næste år for at komme igang, så ville gå hjemme i næsten to år. 

Andre der har erfaring med at sende børn afsted så tidligt? 

Jeg elsker virkelig min datter, men vil også gerne have min uddannelse hurtigst muligt så hun kan få de bedste rammer omkring sig

Jeg har ingen erfaring at dele. Mine var 14 mdr og 11 mdr da de kom afsted. Jeg ville have meget svært ved at sende så lille et barn i VS.

Det er en tid man kun har denne ene gang, der sker så meget det første år. Så det ville jeg ikke undvære

Anmeld

22. april 2013

L&V

Simon Isaksen skriver:

kan godt se du kun læser halvdelen af det jeg skriver, så jeg giver op.

Nej jeg læser fint hva du skriver. er bare ik enig. der er en forskel

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

Månsson skriver:

Nej jeg læser fint hva du skriver. er bare ik enig. der er en forskel

Så du er ikke enig i at man skal hjælpe hinanden ?

(og du mener ts er egoistisk)

Anmeld

22. april 2013

StudPsyk

Jeg forstår din situation da jeg står i det samme, men vi har valgt at min kæreste tager 6 måneders barsel når jeg vender tilbage til studiet i de efteråret. Ville aldrig sende min søn ud så lille.

Så kan folk sige "hvad så da vores forældre var børn", men man bliver jo klogere med tiden. Den gang røg man også indedøre og det var ikke unormalt at punse løs med spædbarn i armene. Jeg konkluderer jo heller ikke på den baggrund, at rygning a ansigtet af spædbørn er i orden :-)

Anmeld

22. april 2013

L&V

Simon Isaksen skriver:

Så du er ikke enig i at man skal hjælpe hinanden ?

(og du mener ts er egoistisk)

Jo men hjælp behøver ik indeholde søde ord,smilys og strygen med hårdene..

Jeg kender ik ts så kan ik svare på om hun er egoistisk men ja syntes det ville være en egoistisk beslutning der i ligger forskellen

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

Månsson skriver:

Jo men hjælp behøver ik indeholde søde ord,smilys og strygen med hårdene..

Jeg kender ik ts så kan ik svare på om hun er egoistisk men ja syntes det ville være en egoistisk beslutning der i ligger forskellen

Det har jeg bestemt heller ikke sagt det kræver, skriver at flere skriver hårdt til trådstarter istedet for at hjælpe .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.