Anonym skriver:
Jeg står i den situation at jeg har en skøn datter, som er født her sidst i marts, men jeg vil rigtig gerne starte på skole til august, men der er hun kun 5 måneder, og er i tvivl omkring hvordan hun vil håndtere det. Jeg har gået hjemme siden oktober sidste år og har brug for at komme ud og igang med noget uddannelse, og hvis jeg ikke starter til august ville jeg skulle vente helt til august næste år for at komme igang, så ville gå hjemme i næsten to år.
Andre der har erfaring med at sende børn afsted så tidligt?
Jeg elsker virkelig min datter, men vil også gerne have min uddannelse hurtigst muligt så hun kan få de bedste rammer omkring sig
Halløjsa 
Så fik du lige folk til at SKRIVE med STORE ORD 
Jeg syntes du skal ringe til skolen og høre om du må ha lov til at tage den første mrd, med lidt færre timer end de andre, evt merit .... så du evt laver en del skole arbejde derhjemme og passer bebs.
folk himler op med 5 mrd er for tidligt...men det kommer jo an på dit barn... nogen er jo fremme i skoene.. jeg kan sgu ikke se hvorfor det er grotesk at starte som 5 mrd, når der er mange der starter i 6 mrd.... det er 1 mrd.
I andre nordiske lande er det da 3 mrd, og så afsted.
Jeg kunne godt selv finde på at sige 6 mrd også tilbage på job - på deltid.
Mht. til larm... tja så er der vel ikke mere larm end i en stor familie med ældre søskende
hund, ged og bil larm osv.
Anmeld