Den er rigtig svær. For jeg kan sagtens forstå du rigtigt gerne vil i gang igen.
Men samtidigt skal du huske det er i den alder de binder de aller vigtigste bånd...til dig. Der er en grund til at du tidligst kan aflevere når de er 6 mdr, og at de fleste først afleverer når de er mellem 8 mdr og 12 mdr.
De er så vigtige de tætte bånd der kommer de mdr når de er små. Hun er ikke nyfødt på det tidspunkt, men meget meget lille endnu og det alle vigtigste i hendes liv nu er dig. Så selv om du gerne vil give hende gode rammer ved at få en uddannelse lidt hurtigere, så synes jeg samtidigt du vil tage enormt meget fra hendes første babyår ved at give hende fra dig i den alder til en institution. Det vigtigste i den alder er kropskontakts, og jeg er ked af at sige det, men i en vs f.eks vil hun på ingen måde få den daglige kontakt hun har brug for i den alder, de kan bare ikke have en voksen til at side med hende i alle de vågne timer. Og selv om de har godt af at ligge selv lidt, skal der jo stadig være kontakt, smil, kram osv...det behov kan en institution bare ikke op,fylde som du kan, overhovedet.
Anmeld