vuggestue 5 måneder gammel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Simon Isaksen

LillepigensFar skriver:

jeg er helt enig med simon,, det virker som at i hakker mere på TS end at komme med jeres erfaring end at hælpe,, men det er jko bare ming mening!

helt enig men folk kan ikke selv se det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

LillepigensFar

MorDk skriver:

Hvordan hakker?

for mig lyder det bare som at i/du synes det er totalt forkert og sende sit barn ud allerede som 5 mdr.. og at det bare er fordi TS vil havde en uddannelse!

Anmeld

22. april 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg har en skøn datter, som er født her sidst i marts, men jeg vil rigtig gerne starte på skole til august, men der er hun kun 5 måneder, og er i tvivl omkring hvordan hun vil håndtere det. Jeg har gået hjemme siden oktober sidste år og har brug for at komme ud og igang med noget uddannelse, og hvis jeg ikke starter til august ville jeg skulle vente helt til august næste år for at komme igang, så ville gå hjemme i næsten to år. 

Andre der har erfaring med at sende børn afsted så tidligt? 

Jeg elsker virkelig min datter, men vil også gerne have min uddannelse hurtigst muligt så hun kan få de bedste rammer omkring sig

Det kommer vel også meget an på hvor længe barnet er i VS om dagen.

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

LillepigensFar skriver:

for mig lyder det bare som at i/du synes det er totalt forkert og sende sit barn ud allerede som 5 mdr.. og at det bare er fordi TS vil havde en uddannelse!

samt der er ingen der ved om det er 1 eller 17 timer vi snakker om folk gård bare udfra at hun nærmest efterlader barnet der og tager i byen altså det er virkelig på dett stadie der bliver skrevet :s

Anmeld

22. april 2013

MorDk

Simon Isaksen skriver:

siger heller ikke alle gør, men der bliver spurgt ind til folk der har erfaring med at sende dem tideligt afsted, så det fair nok alle har en mening men mange skriver meget hårdt og tyder på det er egoistisk osv.

jeg siger bestemt heller ikke at jeg ville sende mit barn afsted så tideligt

men hvis ts har brug for at komme ud og i skole er der som regl mulighed for en vg / dp / eller noget familie passning de dage der er skule og det er 1 måned folk brokker sig over at barnet er for ungt. så kan virkelige ikke se hvor det er egoistisk, flere her inde skriver også selv de kom afsted som 5 måneder og at de bestemt ikke har taget skade ..

ville nok anbefale at få familie til at passe den 1 månede også se om man ikke kunne få lidt fære timer den første måned

Det ER egoistisk at FÅ børn. Barnet har ikke selv valgt at komme til verden.

EGOistisk=tænker på sig selv. Og det mener jeg da man gør hvis man sætter sit barn i inst. så tidligt fordi man trænger til at komme i skole igen eller noget andet for den sags skyld. HEr kommer den voksnes behov før barnets og det hænger i MIN verden ikke sammen. Måske det gør i andres... og dem om det. Selvfølgelig er det godt med en udd. men man kan uddanne sige HELE livet igennem. Det løber INGEN vejne. Men tiden med de små går så stærkt. Jeg personligt har svært ved at sætte mig ind i folks valg omkring at sætte sine børn så tidligt i inst. Hvad folk gør kommer ikke mig ved.

Hvis TS KUN vil have at det er FOLK som bakker det at sætte sine unger i inst. tidligt så må TS melde det klart ud.

Jeg sys ikke folk her i tråden er grove, hakker på TS eller lign.

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

MorDk skriver:

Det ER egoistisk at FÅ børn. Barnet har ikke selv valgt at komme til verden.

EGOistisk=tænker på sig selv. Og det mener jeg da man gør hvis man sætter sit barn i inst. så tidligt fordi man trænger til at komme i skole igen eller noget andet for den sags skyld. HEr kommer den voksnes behov før barnets og det hænger i MIN verden ikke sammen. Måske det gør i andres... og dem om det. Selvfølgelig er det godt med en udd. men man kan uddanne sige HELE livet igennem. Det løber INGEN vejne. Men tiden med de små går så stærkt. Jeg personligt har svært ved at sætte mig ind i folks valg omkring at sætte sine børn så tidligt i inst. Hvad folk gør kommer ikke mig ved.

Hvis TS KUN vil have at det er FOLK som bakker det at sætte sine unger i inst. tidligt så må TS melde det klart ud.

Jeg sys ikke folk her i tråden er grove, hakker på TS eller lign.

Det er fair nok at komme med sin mening og man kan sagtens sige at jeg aldrig ville gøre det ..

men man skriver ikke noget om hvor mange timer det er , om der er mulighed for familie, eller om faren kan passe barnet .. man skriver straks "du en dårlig mor" agtigt ... og ja det er min mening og vi bliver nok aldrige enige

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

MorDk skriver:

Hvordan hakker?

ved ikke om direkte "hakke" men forargelsen er nem at spotte

der bliver flittigt brugt "caps lock" og lagt tryk på at den ene mrd er helt uansvarligt... men håber TS er en garvet bruger og ikke en nyankommer... for ellers tror jeg godt hun kunne komme til at sidde med en lille knude i maven.

men sådan er debatter jo  der er en grund til flere og flere slutter deres debatter af med "Jeg frabeder mig sure kommentar.. osv"

Anmeld

22. april 2013

Simon Isaksen

gædde/gitte skriver:

ved ikke om direkte "hakke" men forargelsen er nem at spotte

der bliver flittigt brugt "caps lock" og lagt tryk på at den ene mrd er helt uansvarligt... men håber TS er en garvet bruger og ikke en nyankommer... for ellers tror jeg godt hun kunne komme til at sidde med en lille knude i maven.

men sådan er debatter jo  der er en grund til flere og flere slutter deres debatter af med "Jeg frabeder mig sure kommentar.. osv"

KÆFT DET GODT SKREVET!!!

100 % respekt her fra!

Anmeld

22. april 2013

MorDk

Simon Isaksen skriver:

Det er fair nok at komme med sin mening og man kan sagtens sige at jeg aldrig ville gøre det ..

men man skriver ikke noget om hvor mange timer det er , om der er mulighed for familie, eller om faren kan passe barnet .. man skriver straks "du en dårlig mor" agtigt ... og ja det er min mening og vi bliver nok aldrige enige

Man læser det man vil læse.

Anmeld

22. april 2013

LillepigensFar

so true.

og Ts sætter da ikk sine behov før barnets?

hun har jo stadig ikk sat barnet i dp/vs. hun vil blot høre hva andre erfaringer og og havde råd til hvis hun skal gøre det.. TS tænker da efter min mening temlig meget på sit barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.