Simon Isaksen skriver:
siger heller ikke alle gør, men der bliver spurgt ind til folk der har erfaring med at sende dem tideligt afsted, så det fair nok alle har en mening men mange skriver meget hårdt og tyder på det er egoistisk osv.
jeg siger bestemt heller ikke at jeg ville sende mit barn afsted så tideligt
men hvis ts har brug for at komme ud og i skole er der som regl mulighed for en vg / dp / eller noget familie passning de dage der er skule og det er 1 måned folk brokker sig over at barnet er for ungt. så kan virkelige ikke se hvor det er egoistisk, flere her inde skriver også selv de kom afsted som 5 måneder og at de bestemt ikke har taget skade ..
ville nok anbefale at få familie til at passe den 1 månede også se om man ikke kunne få lidt fære timer den første måned 
Det ER egoistisk at FÅ børn. Barnet har ikke selv valgt at komme til verden.
EGOistisk=tænker på sig selv. Og det mener jeg da man gør hvis man sætter sit barn i inst. så tidligt fordi man trænger til at komme i skole igen eller noget andet for den sags skyld. HEr kommer den voksnes behov før barnets og det hænger i MIN verden ikke sammen. Måske det gør i andres... og dem om det. Selvfølgelig er det godt med en udd. men man kan uddanne sige HELE livet igennem. Det løber INGEN vejne. Men tiden med de små går så stærkt. Jeg personligt har svært ved at sætte mig ind i folks valg omkring at sætte sine børn så tidligt i inst. Hvad folk gør kommer ikke mig ved.
Hvis TS KUN vil have at det er FOLK som bakker det at sætte sine unger i inst. tidligt så må TS melde det klart ud.
Jeg sys ikke folk her i tråden er grove, hakker på TS eller lign.
Anmeld