Tulle28 skriver:
Det her spørgsmål kan ikke stilles, uden at det virker provokerende, men det er noget jeg ofte har tænkt ifm folk på overførselsindkomster af den ene eller den anden art. Så beklager på forhånd, hvis du bliver stødt, jeg spørger af ren og skær nysgerrighed
Hvis du er for syg til at arbejde - hvordan kan du så håndtere at være mor til 4? Jeg er mor til 2, og jeg synes det er langt hårdere at være hjemme med dem, end det er at gå på arbejde (kontor). Måske er jeg bare dårligere til at være mor, men jeg synes det er hårdere både fysisk og mentalt. Og jeg har altså kun 2 børn
Nu er jeg hverken på kontanthjælp eller for syg til arbejde, men har lige lyst til at svare.....
Fordi du synes det er hårdere at være hjemme med to børn end på arbejde, så er det jo ikke sikkert at andre føler det på samme måde.
Og der kan jo være flere grunde til at man er endt på kontanthjælp... i princippet kan du jo godt få 4 børn, have det vidunderligt og jan så komme ud for noget der ændrer det hele.
Jeg er af den opfattelse forældre som ikke kan arbejde og som går hjemme gør alt hvad de kan for at være der for deres børn. Og ja det kan da godt være det er hårdt for dem, men det er deres børn...
Anmeld