LuLy skriver:
Jeg synes det lyder som en rigtig god reform! Synes faktisk at ikke det er "av" for nogen, jo, alle de dovne men det jo kun fair
Håber så satme bare at kommunerne husker at håndhæve det! 
jeg er enig til en vis grænse, men mener du alle der er på kontanthjælp bare er dovne?? For så er alle de på dagpenge i længere periode også dovne, for det er dem der mister deres dagpenge nu her, fordi konkurrencerne om jobs er virkelig stor i disse tider, og derefter ryger på kontanthjælp, og derved bliver ramt af den nye regel.
Jeg er egentlig lidt dobbeltmoralsk, for jeg synes det er fair at vi sammenlevende skal leve under samme vilkår som ægtefæller, men synes tidspunktet det kommer på er "tarveligt" det kommer der hvor de rammer aller flest, og rigtig mange familier - Fordi en har været så uheldig at miste sit job.
Ja, jeg er en af dem der vil blive ramt, når jeg nu mister min dagpengeret om 3 måneder. Det er jo ikke kun dovne "Robert" der bliver ramt ved det her.
Vi når ikke at blive ramt af det, håber at kunne starte på en ny uddannelse til efteråret, hvor jeg så må ud og stifte mig en ny studiegæld, nu hvor jeg endelig er blevet færdig med den gamle.
Anmeld