Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
og nu ryster jeg ved tanken om at jeg måske får et job...
vi kan altså ikke overleve på kun en indkomst... hvis vi kunne det så havde vi gjort så kæresten blev hjemmegående og jeg brugte hans fradrag fremfor som det er nu med ham på KH og mig på Dimittendsats af dagpenge som udløber d. 23 juni i år...
jeg har knoklet og slæbt og skrevet og ringet for at prøve at få et job.. intet held... og nu hvis jeg finder et risikerer vi at miste den ene indkomst så vi igen kommer til at stå med absolut ingenting at leve for men igen blot prøve at finde en overlevelsesstrategi...
ARGGGHHHHH..... jeg ved godt at de gør det for at komme dem til livs der udnytter systemet til at få flest penge for mindst muligt arbejde.. MEN kunne det ikke være noget med at man kiggede på hvem der måske skulle have sådanne sanktioner og hvem der måske mere fortjente noget ekstra hjælp???
Så lige nu hvis jeg finder et job så ender vi med færre penge og hvis jeg ikke finder job ender vi også med færre penge end vi har nu.. hvor vi næsten ingenting har...
suk... aner ikke mine levende råd.. håber der sættes tal på hvornår forsørgerpligten træder ind ligesom det var før med en minimumsindkomstsgrænse for hvornår man skulle leve på en indtægt...
Min kæreste er i behandling så derfor er han på KH og det eneste det fører hen imod lige pt. er en førtidspension... han kommer ikke igang med job igen... 2 timer 2 gange om ugen var ALT for meget for ham til trods for der blev taget utrolig godt hensyn til ham og han var superglad for stedet, opgaverne og dem han var sammen med...
Anmeld