synes det lyder fair nok,
men føler mig mere trådt på jeg er kun på kontanthjælp fordi jeg er sat på standby i systemet og har været det i 3 år. jeg har to dårlige knæ kan hverken gå eller stå. jeg har en nerve i klemme i min albue hvilket medføre jeg ikke kan bruge hele venstre hånd. jeg har rigtig dårlig syn nystagmus og kun 10 procents syn. jeg har en meget sjælendt lever sygdom som medføre en masse sygehusbesøg og mavesmerter. det var meningen for 3 år siden de ville søge førtidspension til mig men det takked jeg nej til ville heller på flex. så var vi så dumme og flytte til en anden by. hvilket medførte jeg skulle starte helt forfra. kom i praktik som fik smadret mine knæ endnu mere og nu har jeg været sygmeldt i 9 måneder, og nu er det ikke muligt at få flexjob eller pension.
de er ved at snakke om jeg skal under uddanelse men også rigtig svært da jeg aldrig rigtig har lært noget i skolen pga indlæringsvanskeligheder og fandt først ud af sent jeg har en hjerneskade så fik ikke den hjælp jeg behøved. så lige nu er de på bar bund og jeg kan ikke se nogen fremtid. jeg hader virkelig at gå herhjemme sidder foran pc hele dagen fordi jeg ikke kan andet. men nu ved jeg ikke hvad der kommer til at ske med mig pga den nye reform. jeg synes os syge får det sværre og svære .- der sidder selvfølig mange som ikke gider arbejde eller ud de skal selvfølig igang. men nogle af os kan ikke.
Anmeld