Carina:-) skriver:
Men der regnes da med % i forhold til om man kan få dækket noget af daginst.
Det er jo ikke enten eller ,men derimod beregnes det med procenter der trækkes fra alt efter hvad husstanden tjener-
Så kan I ikke få det dækket 100% ,kan I jo stadig søge -så beregner kommunen jo hvad I kan få dækket .
Ævle ,ævle -Håber du forstår hvad jeg mener 
Tror også det var groft skåret, for vi ville ikke kunne få helt friplads, men måske halv hvis det var, men vi når lige over grænsen og kan derfor ikke få noget, lidt øv når dem der ligger lige under Kan spare voldsomt meget der.
Dt samme gælder jo folk på KH, de har ko ofte netop lav indkomst og kanderne ende med det samme udbetalt som je får for fuldtidsarbejde, med alle deres tilskud, fripladser osv. Blev mega overrasket da jeg så en en,og mors økonomi på KH, shirt mand, hun endte med alle beløb samlet på 15.000 udbetalt, og skal ikke engang selv betale børnepasningen. Der får jeg 13.800 og skal skisme selv betale transpost til ondt OG dyr børnepasning for de penge.
Dt er da ikke fair at de så til sidst KAn ende på mere større rådighedsbeløb end jeg har F.eks..
Nå, men det kom lidt ud af sporet, sortry. Og nej, siger ikke det er en drøm at være på KH, bare en konstatering at får man de tilskud man kan, så sidder man dælme ikke dårligt i det...
Synes KH burde ligge UNDER SU, men synes så at SU burde ligge på 7.000 efter skat, så er der da en chance for at folk kan få dagen til at ærge bare lidt samme. Hvs man har stiftet familie og købt hus.
Jeg er tvunget ti, at tage en uddannelse pga sygdom, fordi mit ob ikke kan udsende mig i fremtiden, så er det skisme da surt at de at den skod SU man havde regnet sig frem til nu liver endnu værre. Men påske skulle man skrive personligt brev til hende taskedamen til statsminister og bede hende betale de 5.000 mine børns pasning koster hver måned år vi så ikke længere har råd til det på den dejlige SU de vil give i fremtiden.