Anonym skriver:
Men der er vil Jo altid være mennesker som udnytter systemet, om de er mødre eller fædre. Jeg synes det er at generalisere. Jeg synes da det er trist du kender så mange mennesker med en dårlig morale og manglende lyst til at yde, ville nok finde nogle andre venner/bekendte
Jeg ville da ønske jeg kunne klare et arbejde og have muligheden for det sociale i at være på en arbejdsplads og samtidig have muligheden får at forbedre min økonomi.
Hvad i alverden er det for noget at skrive?
Hvem siger det er mine venner? Ja bekendte kan de fleste ikk slippe udenom da man ligesom kender nogen der kender nogen osv, man møder nye mennesker til fester, venners fødselsdage osv. Men nej, det er bestemt ikke folk jeg snakker med og inviterer ind i mit liv, det er folk ude i verdenen jeg kender til.
Har endda anmeldt en af dem, så begynd ikke at lukke for meget ud uden at have kenskab til tingene!
Og jeg generalisere ikke, jeg skriver jo selv at der selvfølgelig er nogen der har brug det for, kan du ikke læse eller er du virkelig så stødt over ingenting? Fordi så vidt jeg kan læse har jeg aldrig skrevet at alle snyder eller at sådan en som dig ikke har lyst til at finde et arbejde.
Hov nævnte jeg ikke også selv at jeg er på kh, eller havde du også for travlt der med at fortælle mig hvem der skal være i min omgangskreds?
Og ja undskyld at jeg lige hidser mig op, men er så træt af de kvinder herinde der virkelig ikke gider og læse hvad folk egentligt skriver - og så for man selv en sviner med på vejen. Christ altså!
Anmeld