Får enlige for mange penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

isabellasmor

C-Dog skriver:

Perspektiv;-) jeg kender min veninde og ved hun har købt tingene på kh og ikke over en lang periode. Sååå. Hvad har det med dig og mig at gøre? du synes måske det er fair nok at have råd til lv tasker og burberry men ikke engang betale for institution til sit barn. Well, det synes jeg ikke er ok.

men det er jo så bare den enkelte persons samvittighed der er noget galt med? det skal da ikke gå ud over alle de 1000 andre enlige mødre, tænker jeg.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

C-Dog

isabellasmor skriver:

men det er jo så bare den enkelte persons samvittighed der er noget galt med? det skal da ikke gå ud over alle de 1000 andre enlige mødre, tænker jeg.......

Det skrev jeg også i mit første indlæg. At jeg netop kender to, som lever fuldstændig forskelligt, den ene har knapt til dagen og vejen og den anden nyder luksus. Og at lavere ydelser ville sparke til dem der intet har. Men efter tråden blev oprettet er kh osv da blevet sat ned er det ikke? Mener jeg. :-)

Anmeld

3. juli 2013

isabellasmor

C-Dog skriver:

Det skrev jeg også i mit første indlæg. At jeg netop kender to, som lever fuldstændig forskelligt, den ene har knapt til dagen og vejen og den anden nyder luksus. Og at lavere ydelser ville sparke til dem der intet har. Men efter tråden blev oprettet er kh osv da blevet sat ned er det ikke? Mener jeg. :-)

nej kh er ikke blevet sat ned.... den bliver sat ned til dem som udelukkende er der fordi de er job løse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.