Får enlige for mange penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Får enlige på KH for mange penge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

18.987 visninger
212 svar
346 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2013

Anonym trådstarter

Ja hvad er DIN mening? Synes du enlige på kontanthjælp, får for meget udbetalt? Eller for lidt? Eller lige tilpas?

Jeg høre mange sige at enlige mødre på KH får ALT for meget udbetalt, når man også kigger på bolig tilskud osv.

Min mening? JA, jeg synes de får for mange penge.

Anonyme svar tilladt!

Og HUSK en ordentlig tone piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes godt nok der er mange debatter om enlige herinde for tiden. 

Anmeld

14. april 2013

Mettefpigen

Man kan sige hvad er for mange penge?.... Boligtilskud og friplads er jo indkomstrelateret så det kan andre jo også få...

Anmeld

14. april 2013

maria_wlt

Ja det syens jeg.. Jeg synes ærligt at pengene skulle gå til de studerende.. 

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Synes godt nok der er mange debatter om enlige herinde for tiden. 

Ja, også derfor jeg oprettede denne tråd. Eller ikke kun derfor, har tænkt over det længe, især når jeg taler med nogen om emnet.. De fleste synes enlige får meget udbetalt..

Anmeld

14. april 2013

C-Dog

Uhh det er svært at svare på. Jeg kender to enlige mødre- den ene er altid flad og den anden tar på shopping, café, i byen, til frisør konstant, har en mega fin lejlighed indrettet med lutter mærkevare og dyre ting. Og det kan godt lidt irritere mig, hun har udentvivl! Fortjent et godt liv. Men burde man virkelig have råd til den form for luksus på kh?! Det synes jeg faktisk ikke. Men igen, andre klare knap dagen og vejen så at sætte div ting lavere ville gå ud over dem også :-S

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Man kan sige hvad er for mange penge?.... Boligtilskud og friplads er jo indkomstrelateret så det kan andre jo også få...

Ja, selvfølgelig, men de enlige mødre jeg kender, har ingen økonomiske problemer. Hvis de har, så bruger de pengene forkert, i mine øjne. Min veninde har da langt flere penge end min kæreste og jeg, selvom vi ingen børn har

Anmeld

14. april 2013

1990h

Anonym skriver:

Ja hvad er DIN mening? Synes du enlige på kontanthjælp, får for meget udbetalt? Eller for lidt? Eller lige tilpas?

Jeg høre mange sige at enlige mødre på KH får ALT for meget udbetalt, når man også kigger på bolig tilskud osv.

Anonyme svar tilladt!

Jeg har svaret ja det syntes jeg de gør.

Anmeld

14. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt!

Nej det synes jeg ikke at de gør. Og jeg synes heller ikke at man kan sammenligne SU og enlige på KH. Alle kan søge friplads, boligstøtte osv da det er handler om indkomst og ikke om man er enlig. Synes der er alt for meget debat om enlige og de ydelser de kan få. Men det er så min mening.

Jeg er ikke enlig.

/Fenja

Anmeld

14. april 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

DDe

Ja, selvfølgelig, men de enlige mødre jeg kender, har ingen økonomiske problemer. Hvis de har, så bruger de pengene forkert, i mine øjne. Min veninde har da langt flere penge end min kæreste og jeg, selvom vi ingen børn har

Det kommer jo an på hvordan man bruger sine penge.... Man lever altså ikk vildt fedt på kh, man skal virkelig styre sine penge... Men det kommer jo an på hvor man bor henne i landet for det er forskelligt hvad huslejerne er....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.