LilleChelle skriver:
ja - jeg synes også det er så ærgerligt. Men tror virkelig ikke svigermor kan se hun er anmasenden .. :/
Og ja - der er nok ikke andet at gøre end at slå fast at sådan gør vi. Og det må de acceptere.
Sp'en siger bare at vi skal sige at sådan er det og sådan har jeg det. Det må de acceptere.
Kan du sige til hende, at du er ked af, at det skal komme dertil, hvor du ikke har lyst til at komme, fordi de presser sådan på og at du er ked af at det gode forhold er ved at gå fløjten, fordi du ikke føler dig tilpas? Måske du allerede har gjort det, men hvis ikke, så kunne det være hun tænkte sig om! Hun burde i hvert fald tænke sig om!
Ok, så er der måske ikke så meget hjælp at hente der... Men jeg ved godt, at det er nemmere sagt end gjort!
Den der med at børn har godt af at græde, det er jo et levn fra min/vores barndom! Der var det jo sådan, at man mente børn havde godt af at græde! Det har de i min verden ikke og hvis de græder, er det altså ok, at man som forældre helst selv vil trøste! Med mindre vi snakker et kolikbarn, så har man nok godt af lidt aflastning engang imellem...
Anmeld