dola skriver:
Jeg havde det på samme måde, med bed det i mig de første gange eller lod min kæreste "aflevere" den lille hos svigermekanikken.
Jeg synes det var vildt grænseoverskidende, og i dag bliver min søn altid ked af det hos sin farmor.
Jeg synes de er helt forkert på den, men har I forklaret dem at det er sådan du har det?
Hvis I har så lad dem hidse sig op og hidse sig ned igen, og inviter dem ikke før i har fået lidt mere ro på!
Jeg har stadig svært ved at give min dreng fra mig( er 11 måneder) men øver mig i at blive bedre, hanskal jo snart i vuggestue....!
Men kæmpe krammer
Jeg bed det også i mig de første gange, og ind i et andet rum og tudede. Men det var jo ikke holdbart, og jeg begyndte at græde før vi skulle afsted fordi jeg frygtede at skulle give ham væk.
Jeg har prøvet, men de har ligesom ikke rigtigt ville høre.
Jeg håber de har hørt lidt mere efter, da min kæreste snakkede med dem efter jeg var gået ud i bilen forleden. Og at de nu gider acceptere det.
Men hvor er det altså svært når folk ser skævt til en
Ja - jeg ved ikke om det er nemmere når man ved at de skal afsted .. Jeg frygter lidt hvordan jeg får sendt bassen i VS.
Anmeld