JEG synes det er svært :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Aabye

mor:) skriver:

Jeg er heller ikke ud i at hun bare skal gøre det og græde ved siden af. Det ville da være umenneskeligt. Men at man får takr med en kompetent person omkring det for det kan jo være der gemmer sig en fødselsreaKroon bag faim en anden nævnte) 

Jeg synes bare det er ærgerligt hvis der luge pludselig er gået 2 år og bedsteforældrene aldrig fik lov til at holde barnet. 

Når barnet er 2 år kan det jo selv komme rundt.. Så kan barnet jo selv opsøge de personer han vil snakke med.. 
Det kan han også når han selv begynder at kravle lidt rundt osv.. Det skal jo nok komme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

LilleChelle

Det er dit og din kærestes barn. Jeg vil ikke mene at bare fordi man er blevet mor så er det kun mors behov der skal dækkes ind. 

Jeg synes det er voldsomt at du græder hver gang hun bliver holdt af en anden end dig. Hvad med at farmand besøger sine forældre i en lille halv time og du får dig en lur? 

Det er ikke en mulighed. Da vi bor langt fra begge vores familier. 

Så du mener at man som mor skal tage hensyn til alle andres behov før sine egne? 

Jeg siger heller ikke jeg græder hver gang en anden holder ham - kæresten har ham da ligeså meget som jeg selv har. Men han er vores, og skal derfor ikke sidde ved andre før han er stor nok til selv at bestemme. 

Anmeld

11. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Line - med 2 boblinger skriver:

Når barnet er 2 år kan det jo selv komme rundt.. Så kan barnet jo selv opsøge de personer han vil snakke med.. 
Det kan han også når han selv begynder at kravle lidt rundt osv.. Det skal jo nok komme...

Ja men vil barnet gør det hvis det altid har kunne mærke mors utryghed. Hvis mor ikke synes det er et problem ved hun så om hun på et senere tidspunkt kan give slip. 

Anmeld

11. marts 2013

LilleChelle skriver:

Det er ikke en mulighed. Da vi bor langt fra begge vores familier. 

Så du mener at man som mor skal tage hensyn til alle andres behov før sine egne? 

Jeg siger heller ikke jeg græder hver gang en anden holder ham - kæresten har ham da ligeså meget som jeg selv har. Men han er vores, og skal derfor ikke sidde ved andre før han er stor nok til selv at bestemme. 

Nej selvfølglig mener jeg ikke det, men nogle gange virker det som om at så er man blevet mor og så er det KUN mors behov der er det vigtigste. Men hvad tror du der kommer til at ske med dit barn hvis det sidder hos farmor i 2 min. Du kan jo se på dit barn hvis det ikke bryder sig om det og så tager du ham igen. 

Anmeld

11. marts 2013

Nej selvfølglig mener jeg ikke det, men nogle gange virker det som om at så er man blevet mor og så er det KUN mors behov der er det vigtigste. Men hvad tror du der kommer til at ske med dit barn hvis det sidder hos farmor i 2 min. Du kan jo se på dit barn hvis det ikke bryder sig om det og så tager du ham igen. 

En ting jeg synes er bemærkelsesværdigt er alle dem som skriver at barnet selv skal bestemme hvem det vil blive holdt af og man derfor godt kan vente, men der er enorm mange her på baby.dk som ligger en masse billeder ud af deres børn(som ikke bliver spurgt og ikke kan slettes). Jeg siger ikke at du ts er en af dem. Det ved jeg ikke noget om. 

Anmeld

11. marts 2013

LilleChelle

Selvfølgelig sker der ikke noget .. 

- men jeg har det bedst med han er hos os. 

Anmeld

11. marts 2013

-Sigrid-

LilleChelle skriver:

Hold op en reaktion fra din svigerfar har/havde  

Men hvor er det dejligt jeg ikke er ene om at have det på den måde. 
Jeg håber og tror på det bliver bedre når han bliver større og selv tager kontakt til folk  

Jah :/

Det gør det helt sikkert

Anmeld

12. marts 2013

Aabye

En ting jeg synes er bemærkelsesværdigt er alle dem som skriver at barnet selv skal bestemme hvem det vil blive holdt af og man derfor godt kan vente, men der er enorm mange her på baby.dk som ligger en masse billeder ud af deres børn(som ikke bliver spurgt og ikke kan slettes). Jeg siger ikke at du ts er en af dem. Det ved jeg ikke noget om. 

Der er da SÅ meget forskel på et billede og så at ungen går på runde til diverse familie medlemmer.. 

Michelle er utryg ved at andre holder.. = folk må respektere det. Super at du ikke har samme mening og holdning til emnet Alle er forskellige.. Men hvis hun har det skidt med det, også selvom det "kun" er 2 minutter, så skal hun da ikke bare 'tage sig sammen' og komme videre.. Og selvom hun gerne ville lade andre holde osv osv osv så er det altså nemmere sagt end gjort når man har det sådan.. :/ 

Anmeld

12. marts 2013

Line - med 2 boblinger skriver:

Der er da SÅ meget forskel på et billede og så at ungen går på runde til diverse familie medlemmer.. 

Michelle er utryg ved at andre holder.. = folk må respektere det. Super at du ikke har samme mening og holdning til emnet Alle er forskellige.. Men hvis hun har det skidt med det, også selvom det "kun" er 2 minutter, så skal hun da ikke bare 'tage sig sammen' og komme videre.. Og selvom hun gerne ville lade andre holde osv osv osv så er det altså nemmere sagt end gjort når man har det sådan.. :/ 

Jamen jeg siger ikke at hun bare skal bide det i sig. Men jeg synes ikke det skal negligeres, for det er et problem som man på en eller anden måde burde arbejde på. en måde man selv har det godt med. Jeg er imod "jeg er mor og mine behov er vigtigst" holdningen. 

Og igen barnet skal ikke gå på runde. Men hvis man nu er til middag hos svigerne og barnet kort bliver holdt af en anden end mor der. Det tager barnet da ikke skade af. Og hvis mor kan se barnet ikke vil have det, jamen så tilbage til mor 

Og jeg synes godt man kan sammenligne det, når der er flere her som  bruger begrundelsen at barnet selv skal have lov til at vælge. Hvorfor skal barnet så ikke selv have lov til at vælge om det vil have billeder af sig selv på nettet (som man ikke kan slette). Hvordan ved I om jeres barn når det bliver større synes det er fantastisk med alle de billeder på nettet? 

Anmeld

12. marts 2013

KarinOM

Jeg har ikke selv haft det sådan, så kan ikke helt forstå det...

Jeg får faktisk lidt ondt af farmor...hendes søn er blevet far! Hun har oplevet det fantastiske at blive farmor...men må ikke holde sit barnebarn...hvor må det dog gøre ondt! Jeg får i hvert fald helt ondt i maven ved tanken om, at min søn engang fik et barn, som jeg ikke måtte sidde og holde og beundre. Så kan godt forstå deres hårde udtalelser (helt sikkert en overreaktion)...det kommer nok af, at de føler en stor smerte og ulykkelighed over ikke at måtte holde deres søns barn, og at deres søn ikke får den glæde at se sine forældre sidde med hans barn.

MEN når det så er sagt, så skal du da ikke presses til noget du ikke føler dig tryg ved! Hvis ikke mor er tryg, så er barnet det heller ikke. Det må de bare respektere. Måske I kunne invitere dine svigerforældre på besøg, hvor du så kunne sidde i sofaen sammen med svigermor og bassen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.