modesty skriver:
Jeg synes ikke at de håndterer det særlig godt. De må jo kunne forstå at det ikke er fordi du er stædig, men fordi du reelt har et problem.
Når det så er sagt, så synes jeg faktisk at det er hvad det er - et problem. Jeg har fuld forståelse for at der kan være forskellige grader af beskyttelsestrang overfor sit barn. Men hvis du har det meget svært med at din 4 mdr. gamle baby bliver holdt af sin farmor og farfar, så synes jeg måske at det er derude hvor du skal overveje at snakke med f.eks din SP om det.

Må indrømme jeg er delvis enig med dig .
svigerforældre burde takle det bedre og selvfølgelig respektere at tingene er som de er .
og kan følge dig et stykke hen ad vejen , vil dog ikke kalde det et problem . Men forstår hvad du mener , og her vil jeg give dig delvis ret .
syntes ts skal tage en snak med sundhedsplejersken om sine følelser , så hun evt kan få redskaber til at " komme videre " så hun på sigt har det godt med andre holder den lille guldklump .
jeg forstår godt svigerforælderne er kede af, at de ikke har mulighed for at holde baby . Jeg har fuldt ud respekt for at vi som mennesker er forskellige med forskellige behov .
må dog indrømme at hvis der kommer så stærke følelser frem , hvis baby er hos andre , syntes jeg det er noget man skal arbejde med . Som jeg læser er det mors følelser der afholder og ikke baby s reaktion .
Anmeld