Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Lene Unik

Surfer på nettet, ser x-factor og strikket. Stine er tilbage på hendes arbejde på Sjælland, Mathias sidder på værelset, kan hører han spiller online spil og er på Skype med en af vennerne der spiller set samme spil. Simon er lige afleverer ved en kammerat hvor han skal overnatte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Monski skriver:

Ja det er vi også glade for men hans energiniveu har bare været højt, man kan virkelig mærke at han mangler den børnehave

Åhhh... Så er det med at få ham afsted

Nu har du forhåbentlig ikke været alt for mærket af graviditeten? Så er det da virkelig en dårlig kombi...

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Datteren blev puttet kl 19.00 og imens kørte kæresten efter snolder

Spiser ostepops og drikker sodavand! Det er vores eneste slikdag om ugen så nyder den stort! Og så har vi "fri-weekend" dvs. min søster skal have vores datter til overnatning fra lørdag til søndag, så hele weekenden skal vi bare nyde at lave ingenting - udover lidt oprydning

Så skal der også hygges

Det lyder rigtig skønt med en friweekend. Det er vigtigt at finde tid til en gang i mellem. Selvom jeg foretrækker at min søn er hjemme, så giver det alligevel lidt på kontoen at have tid for mig selv...

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Lene Unik skriver:

Surfer på nettet, ser x-factor og strikket. Stine er tilbage på hendes arbejde på Sjælland, Mathias sidder på værelset, kan hører han spiller online spil og er på Skype med en af vennerne der spiller set samme spil. Simon er lige afleverer ved en kammerat hvor han skal overnatte.

Så er det jo næsten som alenetid, når børnene er beskæftiget - lige som dig Det lyder som en rigtig hyggelig fredag aften

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Så skal der også hygges

Det lyder rigtig skønt med en friweekend. Det er vigtigt at finde tid til en gang i mellem. Selvom jeg foretrækker at min søn er hjemme, så giver det alligevel lidt på kontoen at have tid for mig selv...

Vores datter er også altid hjemme - det er faktisk første gang at hun skal afsted uden at vi skal noget og det glæder vi os til  Desuden pressede hendes moster også på og de skal i svømmehallen og om søndagen en tur ud at se på geder og vildt. Så tror bettepigen vil nyde det ligeså meget som os, hvis ikke mere  Båndet mellem min datter og hendes moster betyder rigtig meget for mig, så det skal til engang imellem.

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Vores datter er også altid hjemme - det er faktisk første gang at hun skal afsted uden at vi skal noget og det glæder vi os til  Desuden pressede hendes moster også på og de skal i svømmehallen og om søndagen en tur ud at se på geder og vildt. Så tror bettepigen vil nyde det ligeså meget som os, hvis ikke mere  Båndet mellem min datter og hendes moster betyder rigtig meget for mig, så det skal til engang imellem.

Det er også vigtigt, at hun får en god relation til de personer der er tætte på jer. Det bliver spændende om I kan finde ud af at være jer selv og nyde tiden uden jeres datter

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det er også vigtigt, at hun får en god relation til de personer der er tætte på jer. Det bliver spændende om I kan finde ud af at være jer selv og nyde tiden uden jeres datter

Ja meget - nu har min datter ikke længere sin mormor, derfor betyder det endnu mere at hun ser sin moster  og så er det faktisk også det eneste familie vi har tæt på, så vi bliver nødt til at "udnytte" mosteren engang imellem

Vi skal nok nyde det - der er købt ind til god middag!

Skal du/i lave noget særligt i weekenden med sønnike?

Anmeld

15. februar 2013

Lene Unik

Mamalou skriver:

Så er det jo næsten som alenetid, når børnene er beskæftiget - lige som dig Det lyder som en rigtig hyggelig fredag aften

Ja, det er næsten en friaften. Selvom jeg en del år var ked af at vi ikke skulle have flere børn, så er det sådanne aftener jeg sætter meget pris på vores store børn.

Anmeld

15. februar 2013

Stivdie

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Har passet den skønne nevø, som nu er puttet i dobbeltsengen, mens kæresten og jeg hygger med TopGear og minimuffins

Anmeld

15. februar 2013

Merii

Jeg er så træt og bettemanden har ikke lyst til at sove...

Så hvis jeg havde mulighed var jeg smuttet i seng med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.