Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja meget - nu har min datter ikke længere sin mormor, derfor betyder det endnu mere at hun ser sin moster  og så er det faktisk også det eneste familie vi har tæt på, så vi bliver nødt til at "udnytte" mosteren engang imellem

Vi skal nok nyde det - der er købt ind til god middag!

Skal du/i lave noget særligt i weekenden med sønnike?

Jeg tror det er godt, at I giver lov. Det gør det også nemmere for jer i fremtiden, at jeres datter er tryg ved moster og kan hygge sig med hende alene. Det bliver også rart for jer at have tid til en god frokost og afslapning uden dårlig samvittighed. 

Min søn er på samvær hos sin far, så jeg får ham først hjem søndag eftermiddag. Jeg har faktisk ingen planer selv, udover at jeg skal have ordnet lidt praktisk her hjemme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Stivdie skriver:

Har passet den skønne nevø, som nu er puttet i dobbeltsengen, mens kæresten og jeg hygger med TopGear og minimuffins

Åhh hvor hyggeligt

Topgear er faktisk godt. Det kan jeg også lide at se - også uden mandelig selskab

Anmeld

15. februar 2013

Monski

Mamalou skriver:

Åhhh... Så er det med at få ham afsted

Nu har du forhåbentlig ikke været alt for mærket af graviditeten? Så er det da virkelig en dårlig kombi...

Heldigvis ikke! men er også kun 4+0 i dag, havde en smule kvalme i går morges og i morges med kun meget lidt.
Men Anthon havde jeg kvalme fra uge 4-41, altså virkelig ekstremt, kastede op hele tiden
Håber virkelig på at det ikke bliver ligesådan denne gang

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Monski skriver:

Heldigvis ikke! men er også kun 4+0 i dag, havde en smule kvalme i går morges og i morges med kun meget lidt.
Men Anthon havde jeg kvalme fra uge 4-41, altså virkelig ekstremt, kastede op hele tiden
Håber virkelig på at det ikke bliver ligesådan denne gang

Det håber jeg heller ikke 

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Jeg tror det er godt, at I giver lov. Det gør det også nemmere for jer i fremtiden, at jeres datter er tryg ved moster og kan hygge sig med hende alene. Det bliver også rart for jer at have tid til en god frokost og afslapning uden dårlig samvittighed. 

Min søn er på samvær hos sin far, så jeg får ham først hjem søndag eftermiddag. Jeg har faktisk ingen planer selv, udover at jeg skal have ordnet lidt praktisk her hjemme. 

Ja, det er rigtig vigtigt for os alle, at moster og niece har det godt sammen og vi er fuldstændig trygge ved at sende hende afsted - og det er jo ret relevant at man som forældre har ro i sindet når ens guld bliver passet andetsteds

Var lige inde og lure din profil, så hvis du får en "hemmelig note" om at der har været 1 besøgende så er det nok mig hehe Kan se at vi er lige gamle - hvor gammel er din søn? Det må da være dejligt at have en weekend alene engang imellem, selvom jeg godt kan forstå hvis du savner ham når han er hjemme ved sin far

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja, det er rigtig vigtigt for os alle, at moster og niece har det godt sammen og vi er fuldstændig trygge ved at sende hende afsted - og det er jo ret relevant at man som forældre har ro i sindet når ens guld bliver passet andetsteds

Var lige inde og lure din profil, så hvis du får en "hemmelig note" om at der har været 1 besøgende så er det nok mig hehe Kan se at vi er lige gamle - hvor gammel er din søn? Det må da være dejligt at have en weekend alene engang imellem, selvom jeg godt kan forstå hvis du savner ham når han er hjemme ved sin far

Det er dejligt med lidt alenetid og det er også det, der gør at hjulene kører rundt herhjemme. Så lader jeg op, gør rent og handler ind, så der er mere tid til hygge i hverdagen. 

Jeg har givet op at gætte på de lurer der er forbi min profil, så du lurer bare Min søn er 21 måneder. Hvad med din datter?

Anmeld

15. februar 2013

Bølle's moar<3

leder efter ny lejlighed til prinsessen og jeg

er gået på kålkur idag, så her er desværre ingen slik

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Bølle's moar<3 skriver:

leder efter ny lejlighed til prinsessen og jeg

er gået på kålkur idag, så her er desværre ingen slik

Hvor søger du lejlighed?

Kålkur lyder ikke rart... Må du kun få kål?

Anmeld

15. februar 2013

Benjamins'mor

Vi kom hjem for 45 min siden. Vi har været i legeland hele dagen.

Mindste manden faldt i søvn i bilen, så han er puttet og vi ser live fra Bremen.

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det er dejligt med lidt alenetid og det er også det, der gør at hjulene kører rundt herhjemme. Så lader jeg op, gør rent og handler ind, så der er mere tid til hygge i hverdagen. 

Jeg har givet op at gætte på de lurer der er forbi min profil, så du lurer bare Min søn er 21 måneder. Hvad med din datter?

Ja, det er også træls med de noter om at der er nogen der har kigget, men ville lige fortælle det

Har i jeres søn lige meget eller er det kun hver anden weekend han er ved sin far? Det er jo heller ingen skam, at man nyder at have noget tid alene, det har vi alle brug for. Jeg kunne bestemt godt bruge en fri-weekend i ny og næ, men man arrangere jo sjældent pasning, hvis man ikke skal lave noget f.eks fødselsdage osv. Men det har vi så gjort denne her gang, dejligt.

Min datter er 18 måneder her d. 1 marts - så de er da tæt på hinanden i alder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.