Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Mamalou

Jibbe skriver:

Nej det er frygteligt det møb 7 mdr gammel og ørelægen kalder ham et rigtigt ørebarn. Det er bare øv!
Og ja det er har været en lang uge på trods af manden har ferie og jeg har barsel. Så nu satser vi på idag bliver super god og hyggelig!

Det er slet ikke en rar besked at få... Slet ikke så lille en bette gut. Skal han have dræn i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Jeg kender det så godt. Det tror jeg aldrig helt, at jeg vænner mig til. Jeg har holdt vinterferie med min søn denne uge og har været sammen med ham uafbrudt siden sidste fredag... Så er det altså svært at aflevere SELVOM jeg godt ved, at han selvfølgelig skal se sin far.

Hvornår får du din søn igen?

Jeg har os været samm med storm hele vinterferien fra morgen til aften - kommer ALDRIG til at vende mig til at u dvære ham hver anden weekend..

Mon ikk det fordi man ikk selv vælger det.. ?

Jeg ser ham først imorgen eftermiddag - her har faren valgt hver anden weekend fra fredag eftermiddag fra vs til mandag morgen i vs så slap han for at se mig ..

Hvordan ved jer !?

Anmeld

17. februar 2013

Mamalou

Storms-Mor skriver:

Jeg har os været samm med storm hele vinterferien fra morgen til aften - kommer ALDRIG til at vende mig til at u dvære ham hver anden weekend..

Mon ikk det fordi man ikk selv vælger det.. ?

Jeg ser ham først imorgen eftermiddag - her har faren valgt hver anden weekend fra fredag eftermiddag fra vs til mandag morgen i vs så slap han for at se mig ..

Hvordan ved jer !?

Jo jeg tror det er derfor. Jeg synes i hvert fald at det er svært. Vi har jo ikke fået børn for at undvære dem. 

Her er Villads hos sin far fra fredag til søndag - og fra torsdag til fredag i den anden uge. 

Hvor gammel er din søn?

Anmeld

17. februar 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Jo jeg tror det er derfor. Jeg synes i hvert fald at det er svært. Vi har jo ikke fået børn for at undvære dem. 

Her er Villads hos sin far fra fredag til søndag - og fra torsdag til fredag i den anden uge. 

Hvor gammel er din søn?

Lige præcis - man har fået børn for at være en familie og sekv vælge hvornår man vil undvære dem..

Storm blev igår 22mdr..

Her startet vi os med fredag til søndag kl 17 og den anden uge onsdag ril torsdag, men pga farmands job kunne han ikk den dag i hverdagen, så han vil gerne fredag til mandag ..

Synes dagene r lange - men folk siger jeg ska huske at nyde tiden alene på mig selv og samle overskud til at få ham hjem igen..

Det svært at gå en weekend uden og vide hvad han laver og har det selvom man selvfølgelig ved han r i de bedste hænder..

Hvor gammel r din søn?

Anmeld

17. februar 2013

Mamalou

Storms-Mor skriver:

Lige præcis - man har fået børn for at være en familie og sekv vælge hvornår man vil undvære dem..

Storm blev igår 22mdr..

Her startet vi os med fredag til søndag kl 17 og den anden uge onsdag ril torsdag, men pga farmands job kunne han ikk den dag i hverdagen, så han vil gerne fredag til mandag ..

Synes dagene r lange - men folk siger jeg ska huske at nyde tiden alene på mig selv og samle overskud til at få ham hjem igen..

Det svært at gå en weekend uden og vide hvad han laver og har det selvom man selvfølgelig ved han r i de bedste hænder..

Hvor gammel r din søn?

Jeg har det fuldstændig som dig. Jeg tænker så meget på min bette dreng, selvom jeg ved at han hygger sig og er i gode hænder. 

Min søn blev 21 måneder i går, så de er næsten lige gamle. 

Hvordan har din søn taget ændringen? Trives han fint med at han bliver afleveret i vuggestuen fremfor hos dig? Jeg er lidt nysgerrig fordi jeg overvejer, om det kunne være en løsning hos os.

Anmeld

17. februar 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Jeg har det fuldstændig som dig. Jeg tænker så meget på min bette dreng, selvom jeg ved at han hygger sig og er i gode hænder. 

Min søn blev 21 måneder i går, så de er næsten lige gamle. 

Hvordan har din søn taget ændringen? Trives han fint med at han bliver afleveret i vuggestuen fremfor hos dig? Jeg er lidt nysgerrig fordi jeg overvejer, om det kunne være en løsning hos os.

Har svaret i brev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.