Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.461 visninger
85 svar
8 synes godt om
15. februar 2013

Mamalou

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

LBK

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Vi har lige puttet lillepigen, og kæresten er kørt efter chokolade og sodavand

Så her står den snart på TV-sofa hygge og lige nu på baby.dk hygge

Anmeld

15. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi hygger alle i sofaen, og spiser frugtsalat med vaniliecrem. Må vi se om thea ka holde sig vågen! Vh stine

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

LBK skriver:

Vi har lige puttet lillepigen, og kæresten er kørt efter chokolade og sodavand

Så her står den snart på TV-sofa hygge og lige nu på baby.dk hygge

Ej hvor hyggeligt. Så er det bare rigtig fredag Baby.dk hygge kan der altid blive plads til

Jeg drikker også sodavand - pepsi max.

Anmeld

15. februar 2013

LBK

Mamalou skriver:

Ej hvor hyggeligt. Så er det bare rigtig fredag Baby.dk hygge kan der altid blive plads til

Jeg drikker også sodavand - pepsi max.

ja jeg elsker fredage. Manden er tidligt hjemme fra job. Vi laver altid god mad fordi der er tid til det og så sofa hygge. 

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

StineW79 skriver:

Vi hygger alle i sofaen, og spiser frugtsalat med vaniliecrem. Må vi se om thea ka holde sig vågen! Vh stine

Elsker frugtsalat og vaniliecreme gør det bestemt ikke dårligere  Vil Thea gerne se xfactor?

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Jamen jeg er lige blevet sygemeldt idag så den står på sofa ligning med der tilhørende xfactor sodavand, lækkert chokolade jeg fik sammen med min store overraskelse igår og manden i mit liv.. lækkermåsen er lige puttet

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

LBK skriver:

ja jeg elsker fredage. Manden er tidligt hjemme fra job. Vi laver altid god mad fordi der er tid til det og så sofa hygge. 

Det er da også den bedste afslutning på en arbejdsuge

Anmeld

15. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mamalou skriver:

Elsker frugtsalat og vaniliecreme gør det bestemt ikke dårligere  Vil Thea gerne se xfactor?

Ja thea elsker alle programmer hvor der er nogen der synger, bager eller laver mad. Så nu får hun nattøj på, og dynen ligger klar. Så hyggeligt!!  Vh stine

Anmeld

15. februar 2013

Munder

Venter på, at far/mand putter bettemouse efter Disney sjov, og så skal vi hygge med ugens afsnit af Masterchef på tv3play

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.