Fenja09 skriver:
Ja, det er også træls med de noter om at der er nogen der har kigget, men ville lige fortælle det 
Har i jeres søn lige meget eller er det kun hver anden weekend han er ved sin far? Det er jo heller ingen skam, at man nyder at have noget tid alene, det har vi alle brug for. Jeg kunne bestemt godt bruge en fri-weekend i ny og næ, men man arrangere jo sjældent pasning, hvis man ikke skal lave noget f.eks fødselsdage osv. Men det har vi så gjort denne her gang, dejligt.
Min datter er 18 måneder her d. 1 marts - så de er da tæt på hinanden i alder! 
Det er træls, og jeg er faktisk overrasket over hvor mange der kigger. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg kan være spændende at lure, men det er jeg åbenbart ha ha 
Villads bor fast hos mig og er hos sin far hveranden weekend fra fredag til søndag og fra torsdag til fredag den anden uge.
Jeg tror at alle forældre vil have godt af lidt pusteud tid engang i mellem, men at arrangere en weekend hvor man bare ligger på langs, det gør man ikke - med mindre der er en sød moster der presser på
Jeg ved heller ikke hvor godt det lyder, hvis man spørger om pasning en weekend fordi man vil ligge på sofaen 
De er rigtig tætte - skægt
Hvor bor I henne af i Aalborg?
Anmeld