Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Bølle's moar<3

Mamalou skriver:

Hvor søger du lejlighed?

Kålkur lyder ikke rart... Må du kun få kål?

Jeg søger kun i Randers, skal endelig tilbage til mine rødder Glææææder mig

Det er første dag idag, men kuren, så det er endnu ikke så slemt - Hehe...

Jeg må spise frugt ved siden af, imorgen må jeg få EN kartofel, søndag noget kød og sådan er det nærmest hver dag - så det burde man kunne overleve - kuren vare kun en uge

Det er en kålsuppe - fandt den på femina.dk - har dog kun lavet det halve, men puh den smager godt - og giver nærmest ingen fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Bølle's moar<3 skriver:

Jeg søger kun i Randers, skal endelig tilbage til mine rødder Glææææder mig

Det er første dag idag, men kuren, så det er endnu ikke så slemt - Hehe...

Jeg må spise frugt ved siden af, imorgen må jeg få EN kartofel, søndag noget kød og sådan er det nærmest hver dag - så det burde man kunne overleve - kuren vare kun en uge

Det er en kålsuppe - fandt den på femina.dk - har dog kun lavet det halve, men puh den smager godt - og giver nærmest ingen fedt

Okay så kan jeg ikke hjælpe dig

Kålsuppen har jeg prøvet for år tilbage. Den er god - i starten Ikke at jeg vil tage pusten fra dig, men man bliver lidt træt i længden

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja, det er også træls med de noter om at der er nogen der har kigget, men ville lige fortælle det

Har i jeres søn lige meget eller er det kun hver anden weekend han er ved sin far? Det er jo heller ingen skam, at man nyder at have noget tid alene, det har vi alle brug for. Jeg kunne bestemt godt bruge en fri-weekend i ny og næ, men man arrangere jo sjældent pasning, hvis man ikke skal lave noget f.eks fødselsdage osv. Men det har vi så gjort denne her gang, dejligt.

Min datter er 18 måneder her d. 1 marts - så de er da tæt på hinanden i alder!

Det er træls, og jeg er faktisk overrasket over hvor mange der kigger. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg kan være spændende at lure, men det er jeg åbenbart ha ha

Villads bor fast hos mig og er hos sin far hveranden weekend fra fredag til søndag og fra torsdag til fredag den anden uge. 

Jeg tror at alle forældre vil have godt af lidt pusteud tid engang i mellem, men at arrangere en weekend hvor man bare ligger på langs, det gør man ikke - med mindre der er en sød moster der presser på Jeg ved heller ikke hvor godt det lyder, hvis man spørger om pasning en weekend fordi man vil ligge på sofaen

De er rigtig tætte - skægt Hvor bor I henne af i Aalborg?

Anmeld

15. februar 2013

Stivdie

Mamalou skriver:

Åhh hvor hyggeligt

Topgear er faktisk godt. Det kan jeg også lide at se - også uden mandelig selskab

Ja, han er simpelthen den skønneste unge Det er snart 2 timer siden vi puttede ham, men han vågner vist en gang imellem, for pludselig kan vi høre, at han ligger og synger lidt Men han kommer ikke ud til os, så han hygger sig vel

Jeg kan også finde på at se TopGear alene, synes det er super underholdende

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Stivdie skriver:

Ja, han er simpelthen den skønneste unge Det er snart 2 timer siden vi puttede ham, men han vågner vist en gang imellem, for pludselig kan vi høre, at han ligger og synger lidt Men han kommer ikke ud til os, så han hygger sig vel

Jeg kan også finde på at se TopGear alene, synes det er super underholdende

Hvor er det skønt. Børn er bare fantastiske  Hvor gammel er han?

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det er træls, og jeg er faktisk overrasket over hvor mange der kigger. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg kan være spændende at lure, men det er jeg åbenbart ha ha

Villads bor fast hos mig og er hos sin far hveranden weekend fra fredag til søndag og fra torsdag til fredag den anden uge. 

Jeg tror at alle forældre vil have godt af lidt pusteud tid engang i mellem, men at arrangere en weekend hvor man bare ligger på langs, det gør man ikke - med mindre der er en sød moster der presser på Jeg ved heller ikke hvor godt det lyder, hvis man spørger om pasning en weekend fordi man vil ligge på sofaen

De er rigtig tætte - skægt Hvor bor I henne af i Aalborg?

Nemlig, man bryder sig ikke rigtig om at ringe og sige "gider du passer Alberte fordi vi skal bare ligge på sofaen og glo"  men man burde nok gøre det oftere, så man får lidt mere tid til sig selv.

Jeg bor i Nørresundby, men det er faktisk sådan at kæresten og jeg er gået fra hinanden, så jeg leder efter lejlighed til mig og Alberte. Det er bare ikke så let, som man kunne ønske. Hvor bor du henne af? Tager i nogensinde i Zoo? Måske vi kunne hitte ud af noget en dag - min datter elsker at gå inde ved gederne

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Nemlig, man bryder sig ikke rigtig om at ringe og sige "gider du passer Alberte fordi vi skal bare ligge på sofaen og glo"  men man burde nok gøre det oftere, så man får lidt mere tid til sig selv.

Jeg bor i Nørresundby, men det er faktisk sådan at kæresten og jeg er gået fra hinanden, så jeg leder efter lejlighed til mig og Alberte. Det er bare ikke så let, som man kunne ønske. Hvor bor du henne af? Tager i nogensinde i Zoo? Måske vi kunne hitte ud af noget en dag - min datter elsker at gå inde ved gederne

Nej lige præcis

Det er jeg ked af at høre! Er du meldt ind i bolig selskab? Jeg fik en lejlighed gennem Viva bolig, bor i øgadekvarteret. 

Jeg vil rigtig gerne finde ud af noget en dag. Vi har årskort til zoo og kommer der faktisk for sjældent, så det vil være helt oplagt

Anmeld

15. februar 2013

Stivdie

Mamalou skriver:

Hvor er det skønt. Børn er bare fantastiske  Hvor gammel er han?

Han er lige fyldt 3 år. Elsker bare at høre hvordan hans sprog udvikler sig helt vildt lige nu! Han er lige begyndt at forstå det der med familierelationer, så i dag har vi snakket en masse om, at hans farfar også er hans fars far og min far, men at jeg ikke har nogen farfar, for han er død. Han har dog lidt svært ved at forstå at onkels (min kæreste) far ikke også er hans farfar (minfar). Men det er da også noget rod, at folk skal have så mange titler

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Nej lige præcis

Det er jeg ked af at høre! Er du meldt ind i bolig selskab? Jeg fik en lejlighed gennem Viva bolig, bor i øgadekvarteret. 

Jeg vil rigtig gerne finde ud af noget en dag. Vi har årskort til zoo og kommer der faktisk for sjældent, så det vil være helt oplagt

Nej jeg har haft ringet til forskellige boligselskaber, men der er alt for lang ventetid. Jeg vil meget gerne blive boende i Nørresundby for så bor hendes far og jeg tæt på hinanden og det være mest ideelt - også mht dagplejen. Jeg er tilmeldt inde på boligportalen, men der er jo bare ikke særlig mange lejligheder til leje her i byen, for at være præcis 2 stk ( selvfølgelig i forhold til økonomi og vær.)

Vi har også årskort til Zoo og har været derinde meget - ikke lige nu hvor der er koldt fordi alle dyrene stort set er inde, men ellers så bruger vi det en del  Skriver lige en pb til dig, så kan vi da altid lige holde kontakten, måske på FB, hvis du har mod på det

Anmeld

15. februar 2013

Jibbe

Ligger i sengen og stener iPad. Toke har MØB igen igen så aftenen er gået med at få ham til at sove og Frej havde ikke sovet til middag i vuggestuen, så han gik kold 1815 i sin nye juniorseng
Manden min ser lidt fjernsyn inden han kommer iseng. Så ret kedelig fredag her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.